Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Spotlakering "gone wrong"
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: Spotlakering "gone wrong"

Spotlakering "gone wrong" 11 år, 6 måneder siden #4328

• GABA
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Hej ekspert venner:)
Jeg har fået lavet en spotlakering på højre side af bagkofangeren. Jeg er ikke helt tilfreds. Man kan tydeligt se forskellen når solen står på.
Der der undrer mig er at jeg har fået lavet to øvrige og dem kan jeg ikke se - heller ikke når solen står på.

Jeg har ladet mig fortælle at sådan er det med spotlakering og man ikke kan rette op:(
Er også blevet frarådet at omlakere hele kofangeren da man så kan se forskellen ift resten af bilen.

Skal lige sige at min baby er sølvfarvet. Er det titan silver den hedder?

Hvad gør en klog mand her? Jeg er led og ked af at glo på den "fejl".
Mit livs kærlighed: BMW E60 525d

Sv: Spotlakering "gone wrong" 11 år, 6 måneder siden #4329

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Sikke dog noget trist noget du er kommet ud for med din bil her. Det er ganske rigtigt at en sølvfarvet bil er den sværeste at ramme farven på, Men du må have hele kofangeren malet og så skal maleren ramme nogle toner som er mørkere end farven var da bilen forlod fabrikken. Man falder over et mærke på bilen, der skriger til himlen over det er repareret.

Går det i hårdknude må du give mig et kald så skal jeg se om ikke jeg kan skaffe dig en aftale med maleren der maler alle de BMW skader der kommer hos min bror som er hos Jan Nygaard.

Held og lykke med projektet..
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 11 år, 6 måneder siden af kenn.

Spotlakering "gone wrong" 11 år, 6 måneder siden #4332

• GABA
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Hmm. Så jeg hører dig sige at omlakering af hele kofangeren er vejen frem?
Øv bøv bussemand:P men tak for dit gode svar:)
Mit livs kærlighed: BMW E60 525d
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.26 sekunder