Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW 320d 2008 E91- Bagklaprude springer op m.m
(0 viser) 
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW 320d 2008 E91- Bagklaprude springer op m.m

BMW 320d 2008 E91- Bagklaprude springer op m.m 11 år, 8 måneder siden #4087

• KWA
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Forum!

Kan I give et nyt medlem en god start?
Hvor skal jeg begynde fejlsøgning eller udskiftning?

Problem 1:
Glasbagrude springer op ved aktivering af START-knappen, under kørsel m.m.
Under disse situationer kan selve bagerumsdøren ikke åbnes. Først når bilen har kørt et stykke tid og igen parkeres. Glasrudekontakten eller kontakten i selve bagagerumsdøren?

Problem 2:
Centrallåsesystemet kan fra den ene dag til den anden ikke længere åbnes med mine to fjernbetjeninger. Stationssøgning på radioen er stort set blevet en umulighed.

Kan der være en sammenhæng - og hvor sidder modtagerenheden der skal fange signalet fra fjernbetjeningerne til centrallåsen?

Mvh.
Kjell

Sv: BMW 320d 2008 E91- Bagklaprude springer op m.m 11 år, 8 måneder siden #4088

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Kjell

Velkommen til

Du har med al sandsynlighed fået fugt i/til din antenne modtager/forstærker som sidder under spoileren på bagklappen ( manglende central lås , samt dårlig radio modtagelse ) , at din bagrude ( formoder den i bagklappen ) springer op i utide , peger i retning af en eller flere defekte/knækkede ledninger mellem karosseri og bagklap.

Så det vil være disse to steder du skal starte med at fejlsøge.

Mvh.
BenAnd
Følgende bruger(e) har sagt tak: KWA
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.34 sekunder