Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Nulstilling af servicemeddelelser (E60 530d 2004)
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: Nulstilling af servicemeddelelser (E60 530d 2004)

Nulstilling af servicemeddelelser (E60 530d 2004) 14 år siden #384

• alsace
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej alle

Jeg har lige monteret komplette, nye bremser på dyret, og ville i den forbindelse gerne have nulstillet servicemeddelelserne, så computeren kan begynde at tælle korrekt nedad igen med de nye stumper på. Jeg har lige fundet ud af hvordan man gør, og vil dele det med jer

- Tændingsnøglen i pos. 2.
- Hold triptællerknappen inde i 5-8 sek. til første servicemeddelelse vises (slip knappen igen).
- Du kan nu bladre mellem servicemeddelelserne med korte tryk på triptællerknappen.
- Når du står på den servicemeddelelse du vil nulstille, så hold knappen inde igen, til du ser beskeden "RESET?" (slip så knappen)
- Nu trykker du så knappen ind igen, indtil km antallet ændres til "_ _ _ _ _" (nogle streger).
- Punktet er herefter indstillet med det antal km, der kan køres indtil næste service.

PS! Hvis du er for længe om at beslutte dig undervejs i processen, så går computeren tilbage til alm. triptæller, men så er det bare forfra igen!

Hilsen
Søren
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.17 sekunder