Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Bagagerum vil ikke åbne? E60
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Bagagerum vil ikke åbne? E60

Bagagerum vil ikke åbne? E60 12 år, 3 måneder siden #3005

• ZynnDK
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
  • Diesel bimmer
Hej Alle,

Her til morgen skulle jeg om i mit bagagerum i forbindelse med tankning, da jeg kører med bell-add i dieseltanken. Dette har jeg liggende i bagagerummet, men til min overraskelse kunne jeg ikke åbne bagagerummet. Hverken med det alm. håndtag, nøglen eller kontakten inde i bilen(bilen var låst op). Alt andet på bilen fungerede normalt, og jeg måtte bruge nøglen for at komme ind i bagagerummet.
Efter jeg havde haft det låst den op med nøgle fungerer det fint igen, men det var alligevel underligt.
Kan man udlæse fejl på sådan noget, og er der evt. et ledningsnet, som kan blive træt i bagklappen på en E60?

På forhånd tak for hjælpen.
Religiøs overbevisning: BMW

Sv: Bagagerum vil ikke åbne? E60 12 år, 3 måneder siden #3008

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

Nogen gange sker der bare noget man ikke kan forklare. Så sker det ikke igen var det bare enkelt fejl. Men næste gang det sker (Hvis det sker igen) så kom forbi værkstedet. så sætter vi en tester på bilen.

Vi kan jo ikke have der er noget vi ligger søvnløs over om natten.

Tak for de pæne ord, om din oplevelse med diskanter i bilen.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Bagagerum vil ikke åbne? E60 12 år, 3 måneder siden #3009

• ZynnDK
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
  • Diesel bimmer
Hej Kenn,

Ja de diskanter er vejen frem Problemet er at det avler merbehov, nu er jeg jo begyndt at glo efter Logic 7 subs . Jeg siger til hvis den gør det igen, det kan være den ikke var rigtigt vågen endnu

Sv: Bagagerum vil ikke åbne? E60 12 år, 2 måneder siden #3016

• ZynnDK
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
  • Diesel bimmer
Det var desværre ikke en enlig svale, nu kan bagagerummet KUN åbnes med nøgle.

Sv: Bagagerum vil ikke åbne? E60 12 år, 2 måneder siden #3017

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Når nu det skal være, så er det fint at fejlen er der konstant. Det gør det nu engang meget nemmere at fejlfinde, end at skulle fejlfinde på noget der kun er der periodisk.

Vi finder en morgen i næste uge. Så kikker du forbi, så skal du ikke undværre bilen.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Bagagerum vil ikke åbne? E60 11 år, 11 måneder siden #3684

• GG
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Jeg har det samme problem, blot med aut oplukning. Pludselig virker det ikke og det er hver gang. Har checket at det kun er lås i bagklap der ikke åbner. Pal i bund af bil kører tilbage og motor løfter bagklap. Det har vel ikke noget at gøre med defekte ledninger i bagklap der skrives så meget om ?

Har endvidere et problem med fastgørelsen af den ene dæmper der åbner/lukker bagklap. Det er den venstre hvor motor sidder. I hver ende sidder den fast på en bolt med en kugle i enden som den klikkes ind over. I den ende hvor motor sidder og hvor den fastgørelsen på selve bilen går den løs. Lige inden for i hullet hvor kugle klikkes ind er der fræset en rille hele vejen rundt hvor der sidder en låsering som skal få kuglen til at blive på plads. Låseringen er åbenbart blevet slidt og låser ikke mere. Har været hos 2 aut værksteder som ikke kan hjælpe. De kan kun sælge en helt ny dæmper med motor etc til 6 kilo. Er der en der ved hvor man kan købe en ny låsering ?
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.47 sekunder