Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Spacer
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: Spacer

Spacer 12 år, 3 måneder siden #2959

• Mare
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hjælp jeg har et problem. Fik mine dæk afbalanceret i dag: Det gik fint, men nu viser det sig, at mine alufælge støder på indersiden af skærmkasserne bag på - ved bump eller huller i vejen.
Jeg har en e61 og kører med et dæk som er 275 -30 - 19 og Et mål 12 mine spørgsmål er:
Kan jeg bruge en spacer så de kan komme lidt længere ud ?
Og findes der lovlige spacer som kan gå gennem syn?
Håber i kan hjælp mig.

Sv: Spacer 12 år, 3 måneder siden #2961

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
Hey Mare

jeg ved "Benand" har rigtig meget styr på det med indpresning og hva der kan gøres...

men jeg køre med 9,5 x 19 ET 32 samme dæk størrelse som dig og min er også smidt lidt ned...og jeg har ingen problemer, ved du kan købe nogen "spacer" som sikkert vil afhjælpe dit problem, men det er ikke "lovligt" at køre med dem til syn...!

jeg har en E60 er helt sikker på det er samme ET de har, bare det ikke er en XD

go dag KAP

Sv: Spacer 12 år, 3 måneder siden #2962

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
ps. læs evt denne tråd EMNE: under: "Bmw E60 E61 Udstyr" tråd "Passer 8,5x19 og 9,5x19 fælge på en E61" ligger her på forumet der er snakken om fælge og ET mål
Sidste redigering: 12 år, 3 måneder siden af Kap.

Sv: Spacer 12 år, 3 måneder siden #2963

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Mare

Lyder til det er en x-model du køre i siden du har dette problem , normalt ville du få det "omvendte" problem med den fælgestørrelse og dæk montering du nævner ( de ville gå imod indersiden af skærmkanten )

Du burde kunne afhjælpe problemet med nogen spacere der øger sporvidden med 20mm ( 10mm per side ), husk at forlænge hjul boltene tilsvarende !

Dog er det som KAP nævner ikke "lovligt" at køre med sådanne monteret i DK ( heller ikke selvom de er TÜV godkendte ), så ved syn etc. gør du klogest i at afmontere dem ( evt. montere dine vinterdæk ved syn ).

Mvh.
BenAnd
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.85 sekunder