Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Knækkede ledninger i BMW E61 Bagklap
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: Knækkede ledninger i BMW E61 Bagklap

Knækkede ledninger i BMW E61 Bagklap 14 år, 1 måned siden #291

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Vi har netop haft en BMW E61 som ikke var en Pre Lci men heller ikke en LCI da den var fra 2006 9 måned men den havde som så mange andre knækkede ledninger i bagklappen. Den næste kommer så igen på mandag og denne gang har jeg valgt ikke at nøjes med at lave ledningerne men skifte hele ledningsnettet. Sættet ser sådan her ud og da arbejedet med at skifte og lodde ledningerne er meget tidskrævende er dette her måden at gøre det på fremadrettet.

NytledningstilBagklapBMWE61LCIMedium.jpg

Nyt komplet ledningsnet til BMW E61 begge sider.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Knækkede ledninger i BMW E61 Bagklap 14 år, 1 måned siden #296

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Grunden til at jeg skriver sådan omkring den model jeg mener ikke er en LCI men heller ikke en PRE LCI er fordi jeg aldrig har set en bil der havde så mange forskellige ting fra begge modeller monteret. Bagagerummet havde en LCI bagende med rumdeling og automatisk op og nedrulning af dækken og da det er en af de ting jeg leder efter at kunne montere i min BMW E61 2005 men ikke har kunne få til at lykkes da den mangler et modul som kun sidder i en LCI.

Forlyger og baglygter var ikke LCI og automat gearkassen og CCC var også fra en Pre LCI så er det en Pre lci kan jeg også montere automatisk dækken op og ned på en BMW Pre LCI.

Kom frisk med bud og tak til jer der har skrevet til mig at det enten er det ene eller det andet. og må jeg have taget fejl, det håber jeg egenligt for så er jeg kommet meget længere i projekt automatisk op og nedrulning af dækken.
Sidste redigering: 14 år, 1 måned siden af kenn.

Sv: Knækkede ledninger i BMW E61 Bagklap 14 år, 1 måned siden #299

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Er det ikke fantastisk man tror man ved det hele selv og så kommer der en mail som denne her nedenfor.

Hej Kenn

Det du i din mangler er et KGM modul ( du har et SGM modul ) , det kom på E60/61 prod. fra 09/2005 , og er altså ikke en "LCI" opfindelse , modulet befinder sig oppe foran .

KGM modul ser sådan ud :

BMWKGM.jpg

Det er det der gør det spændende at lave de lidt sjove løsninger på BMW for mangler man lidt information sidder der en med en stor viden og det sparer en for en masse forsøg og ikke mindst tid.

Tak for info mr. B og jeg ved fra andre brugere herinde også at din hjælp og viden er meget værdsat. så tak fordi du er med
Sidste redigering: 14 år, 1 måned siden af kenn.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.35 sekunder