Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW E61 HUD
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW E61 HUD

BMW E61 HUD 14 år, 1 måned siden #289

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Hej Kenn

Er begyndt at overveje det næste projekt jeg kunne tænke mig at lave på min bil.

Jeg har i dag ikke HUD. Jeg har hørt at der er forskel på det HUD som er i en M5, omdrejningstæller, pilvisning og kørselsevejledning, og det som man kan få i en standard BMW E61 som jeg har.

Er der ingen mulighed for at få disse features hvis man eftermonterer et M5 HUD?

Mvh
Per
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007

Sv: BMW E61 HUD 14 år, 1 måned siden #290

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Per

HUD ( Head Up Display ) hardwaren er den samme uanset om det er til en "alm." E60/61 eller en M5 E60/61.

Hvad HUD'en skal vise er afhængig af det den er kodet til , havd der kan kodes af muligheder kan til dels komme an på de andre moduler i bilen som HUD'en modtager signaler/beskeder fra ( alder , SW stand , kodning , etc. )

Har man først haft HUD vil man nødigt undvære det igen , så det er bare at få dig taget sammen og få det monteret , du vil ikke fortryde det et sek.

Mht. til at få M-visning ( omdr. tæller ) i HUD'en må jeg personligt sige at det er ikke noget du vil komme til at bruge , da med HUD indstillet hertil , afskære du dig nemlig fra feks. tempomat og navigations visning i HUD'en , dette da HUD'en ikke kan visse disse informationer samtidigt , og du vil med sikkerhed også finde tempomat og navigations informationerne mere vigtig en at se på end en omdr. tæller .

Div. informationer , kan dog kobles ind/ud efter ønske i I-Drive menüen !

Mvh.
BenAnd
Sidste redigering: 14 år, 1 måned siden af BenAnd.
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn

Sv: BMW E61 HUD 14 år, 1 måned siden #293

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Hej BenAnd

Tusind tak for informationen, viste ikke at man mistede det ene når man brugte det anden.

Mvh
Per
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007

Sv: BMW E61 HUD 14 år, 1 måned siden #332

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Per

Man "mister" ikke noget , man skal bare vælge hvilken information man ønsker i HUD'en på et givent tidspunkt , da HUD'en ikke kan vise "alle" oplysninger samtidigt.

Hvilke oplysninger du måtte ønske at få vist , vælger du i I-Drive Menüen under "Head Up Display" , her er de muligheder der er til rådighed listet op , dem kan man så efter ønsker "krydse" af , MEN det er altså ikke muligt at "krydse" dem alle af samtidigt.

HÃ¥ber dette forklare det lidt tydeligere for dig

Mvh
BenAnd
Følgende bruger(e) har sagt tak: Holtzmann
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.61 sekunder