Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hjælp til valg af bmw
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.

EMNE: Hjælp til valg af bmw

Sv: Hjælp til valg af bmw 12 år, 4 måneder siden #2916

• Raz
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Ville i købe en e60 fra 2009 med over 100kkm på tælleren?
Jeg har nemlig fundet 2 525d med henholdvis 104k og 123k er det noget jeg burde bekymre mig over?

Sv: Hjælp til valg af bmw 12 år, 4 måneder siden #2919

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
hey RAZ

hurtig svar fra mig unden den større begrundelse, nej det er køre maskiner, de er jo først lige blevet kørt til:-) min 530 havde også kørt 110 da jeg fik, og det er en dejlig bil:-)

men der er sikkert andre der kan skrive med her...

go weekend kap

Sv: Hjælp til valg af bmw 12 år, 4 måneder siden #2920

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Nu kan jeg fortælle dig hvordan jeg har valgt de biler som jeg har købt. De har alle som en været brugt og det betyder at der er nogle ting på bilen som man er nød til at acceptere. Det kan være små ridser eller mærker. Men først skal man finde ud af hvad man mener bilen skal have af udstyr.Her kan du få nogle ideer til hvad der er af muligheder.

Så skal man finde ud af hvad man vil have af løbende udgifter på bilen. Her tænker jeg på vægtafgift og forsikring. For des større motor der sidder i bilen, desto større regninger vælter der ind af døren. Så har man et meget stort kørselsbehov er det måske ikke en BMW 540 eller større man skal vælge. Men husk nu på at des større motor der er i bilen, desto mere velkørende er bilen. Her tænker jeg på når man skal overhale på motorvej eller have en trailer bag efter bilen.

Når man har valgt det udstyr man ønsker i bilen fra starten af, så begynder man at undersøge markedet. Når man så har fundet en eller gerne flere man tror, ku være interessante, så er det bare at få lavet en aftale med sælger. HUSK nu på at sælger er SÆLGER og selvfølgelig kun fremhæver alle fordelene ved bilen. Så her kommer et råd man ALDRIG skal fravige. Det er uanset om man skal købe bil båd eller campingvogn og andet. Hvad siger din mavefornemmelse når du ser bilen. Det er de første minutter du kan mærke om det er en god og fin bil du kikker på. Her kan du se min oplevelse da jeg skulle købe en anden bil til min kone

Se det i øjnene at man IKKE man kan ikke finde en BMW der har alt det udstyr man søger i bilen. Men det er en god ide at sørge for at finde ud af hvad det koster af få eftermonteret, eller helt droppe tanken om at få det i sin BMW.(Hvis man kan slippe tanken)

Hvor meget bilen har kørt er altid et sjov emne, for en bil som du spørger på der er fra 2009 og har kørt 100.000 km. er i min verden bedre end en der fra 2004 og har kørt det samme. Men igen hvilken stand er bilen i når du åbner døren. Eller kikker ind i den første gang?. Det kan også være fordi at bilen ikke har været ret meget brugt, siden den ikke har kørt så meget. Så brug mavefornemmelsen. Nu ved jeg ikke hvorfra i landet du kommer, men er du i Jylland så kan du lave en aftale med MR. B om ikke han kan kikke på bilen, og er du på Sjælland så kik værkstedet. Så vil vi gerne hjælpe dig med en bedømmelse. De få penge det koster kan og er givet godt ud.

Når vi nu er ved test af bilen, så er en FDM attest ikke ret meget værd. Men det er min personlige holdning. Der skal nogle øjne på som kender bilens og dens små spidsfindigheder. For det er nu altid nemmere at fortælle sælger hvad der skal laves på bilen. INDEN man køber den, end bagefter og føle man har købt katten i sækken.

Så det bedste råd jeg kan give dig er som nævnt. Brug din mavefornemmelse.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 4 måneder siden af kenn.

Sv: Hjælp til valg af bmw 12 år, 4 måneder siden #2924

• Raz
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Kenn & kap

Tak for jeres svar.

Jeg er nu tæt på at købe en 525xd fra 2009, men hvad syntes i om xd modellen?
Er der noget jeg skal være opmærksom på ?

VH
Raz

Sv: Hjælp til valg af bmw 12 år, 4 måneder siden #2925

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Raz skrev:

Jeg er nu tæt på at købe en 525xd fra 2009, men hvad syntes i om xd modellen?
Er der noget jeg skal være opmærksom på ?

VH
Raz

RAZ

Læs lige ovenstående igen. Der er kun en ting der er problemet med en BMW XD. Det er at jeg ikke har det 4hjuls træk på min BMW
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Hjælp til valg af bmw 12 år, 4 måneder siden #2926

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
KENN & RAZ

hold kæft et super svar kenn lig fyret af der.... kan kun sige HØRT 4 WD spiller 100% men bare husk det koster lidt ekstra på benzin regningen...

held og lykke med købet:-)

kap
Tid til at oprette siden: 0.23 sekunder