Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Sms Start af BMW Varmer.
(0 viser) 
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: Sms Start af BMW Varmer.

Sms Start af BMW Varmer. 14 år, 1 måned siden #286

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Nu sidder min varmer i bilen og der er styr på laderen og så manglede jeg bare at kunne sende en SMS for at den kunne starte så det passede både om morgen og når man skulle hjem, så man kunne komme ud i en dejlig varm BMW.

Købte det originale Webasto Termo Call modul og troede det bare lige skulle monteres men selv jeg kan tage gruelig fejl efter at have lavet så mange BMWer Det kræver en Can adapter at montere dette på systemet for det er bilens Can system der styrer varmeren og ikke som normalt et løst ur. Det er derfor det styres på bilens originale IDrive skærm og ikke med et løst ( timer ) ur.

Har skaffet et varenummer på den originale BMW del som mangler og de originale leverandører jeg har haft fat i fortalte samstemmende at det var udgået for et halvt år siden. Selvfølgelig finder jeg det men det kommer til at tage en del tid og så er det jo godt at man ikke have lovet en kunde bilen færdig til kl. 16

PÃ¥ dette link kan du se lidt om webasto Termo Call.

www.webasto-bilvarmer.dk/produkter/betjeningsenheder.html

Hvorfor skrive dette tænker du måske? Jo fordi nu var det blot mig det gik ud over og tro mig jeg synes det er super ærgeligt men var det en kunde der havde stillet sin bil på værkstedet med håb om at det bare virkede ved afhentning Så havde det været samme fornemmelse som barn der får en brandbil juleaften med lys og lygter og så INGEN batterier.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 14 år, 1 måned siden af kenn.

Sv: Sms Start af BMW Varmer. 14 år, 1 måned siden #287

• sbr
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Surt show Kenn... Hvis du smider info om den CAN adapter, så vil jeg gerne holde udkig også.. Kender godt fornemmelsen med brandbilen Det er lidt surt.

/S

Sv: Sms Start af BMW Varmer. 14 år, 1 måned siden #298

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej S

Jeg er nu ret glad for at det er mig det er gået ud over da jeg vel har brugt 4 timer i dag på at finde en såkaldt Wandel som skal bruges for at kunne montere Sms Start på en original BMW motorvarmer, og ingen har nogen liggende ej heller hos de Tyske BMW forhandlere jeg har ringet til og selvfølgelig heller ikke nogen Danske..

Gad vide hvad en der har det monteret i bilen gør hvis den går i stykker for det er da lidt ringe at man bare lader produktet udgå. Men har fundet den fjernbetjening frem der fulgte med motorvarmer sættet. Men tak for tilbudet om hjælp..

Lægger et billed af fjernbetjeningen ind her i morgen hvis i lover ikke moppe for det svaret til at have en trailer som nøjle ring

OriginalBMWfjernbetjeningtilBMWmotorvarmerMedium.jpg

Den lille diskrete originale BMW fjernbetjening.

På linket nedenfor kan du se hvordan projektet kom til at virke med SMS start af den Originale BMW Motorvarmer linket viser også monteringen af BMW motorvarmeren.

www.mobilstore.dk/forum/18-bmw-e60-e61-u.../189-bmw-motorvarmer
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 1 måned siden af kenn.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 1.81 sekunder