Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW Gearkasse problemer på ferien.
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.

EMNE: BMW Gearkasse problemer på ferien.

BMW Gearkasse problemer på ferien. 12 år, 4 måneder siden #2803

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW Gearkasse problemer på ferien.

Jeg har netop modtaget nedestående mail fra en BMW ejer der har fået den grimme oplevelse på sin ferie med sin BMW 530D. 2005

Har vi nogle fornuftige bud på hvad man skal svare ham. Jeg har ikke rigtigt at byde ind med da jeg er autoelektriker og ikke mekaniker.

Kom frisk og gerne hurtigt.

Hej Kenn,

Har nu den tvivlsomme fornøjelse af at have en strandet bil i Ingolstadt i Tyskland med Warning light ”Transmission Fault”.

Har du et gode ideer og inputs til en desperat mand - Er ferierende i Italien og har undervejs måttet efterlade min BMW 530d – E61 – modelår 2005 i Tyskland, idet vi kort før Ingolstadt i Tyskland fik advarselslampe med teksten ”Transmission Fault” og besked om at køre bilen moderat og til nærmeste BMW service, hvilket vi så gjorde. Imidlertid var værkstedet mildest talt ikke særligt servicemindede og brugte 5 minutter med en tester og konkluderede herefter – ny gearkasse. Da vi skulle flytte bilen på BMW’s parkeringsplads lyste advarselslampen ikke længere – det kan naturligvis skyldes flere ting, blandt andet at det er en periodisk elektronisk fejl eller at BMW har nulstillet computeren.