Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Mobiltelefon??
(0 viser) 
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Mobiltelefon??

Mobiltelefon?? 12 år, 4 måneder siden #2797

• Lasse
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej!

20130728_152128.jpg

20130728_152122.jpg

I min bil er der dette stik i armlænet. Kunne godt tænke mig at vide hvad det er til. Gætter på en mobil, men hvilken?. Har det evt. noget at gøre med, jeg ikke kan afspille DVD'ere??
Vh
Lasse
Sidste redigering: 12 år, 4 måneder siden af kenn.

Mobiltelefon?? 12 år, 4 måneder siden #2798

• LN2VIOLN2
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
  • Drive Clean
Hej Lasse.

Helt korrekt.

Her kan du isætte en snap-in adapter hvor du kan docke din mobil.

F.eks. med en iPhone som her

Sent from my iPhone using Tapatalk.
Mvh Matthias Hansen
Med venlig hilsen
Matthias Hansen
E91 330xd

Sv: Mobiltelefon?? 12 år, 4 måneder siden #2799

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Lasse

kikker du på dette link, så kan du se at der er monteret en fuld monteret BMW snap in adapter, som man benytter når man har en nyere BMW Combox monteret i bilen. så den du har monteret i din BMW kan man kun oplade en telefon i. ikke afspille musik eller film.

For at se hvad det kræver at du kan se film i enheden foran, skal du tage et billede af skærmen og selve radioenheden. men den BMW vi trak data på har ikke mulighed for at afspille en DVD film i enheden foran, for der sidder et CIC Business navigation. og det har ikke mulighed for at afspille DVD film.

Skal man det skal du have det skiftet til det system du kan se på linket ovenfor..
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Mobiltelefon?? 12 år, 4 måneder siden #2802

• Lasse
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Kenn!
Ja det tror jeg. Dvs jeg skal igennem en opdatering. Hvad kan det gøres for og hvor omfattende er det?

rad.jpg

Billede af skærm
Vh

Lasse

Sv: Mobiltelefon?? 12 år, 4 måneder siden #2864

• Lasse
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Kenn!

Har sendt billede - hvad vil det koste med HD skærm opdatering af software og hvad der eller skal til for at kunne streame musik og se DVD? - og bruge mobilen i armlænet, når det nu er der??

Vh
Lasse

Sv: Mobiltelefon?? 12 år, 4 måneder siden #2892

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Det navigationssystem du har i bilen i dag er et BMW business. Her kan du se en beskrivelse af de systemer vi kan have monteret i vores BMW E60/61/90/E91/E93.

Den snap in adapter du har i bilen er kun til opladning og hvis din telefon understøtter det, en bedre antenne dækning. Du er nød til at sende mig en mail med de 7 sidste ciffere i din bils stelnummer.

Så skal jeg komme med et tilbud til dig på CIC navigation, så du kan afspille DVD i fronten.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.53 sekunder