Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Adressekartotek via bluetooth
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: Adressekartotek via bluetooth

Adressekartotek via bluetooth 12 år, 4 måneder siden #2791

• Lasse
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej!
Jeg har netop fået mig en 09 E61. Den har bluetooht og jeg kastede mig ud i at parre min galaxy med BMW. Det virkede fint - på den måde at den kunne vise kontakterne på idrive skærmen og jeg kunne ringe op til dem. Fryd og gammen!
Indtil jeg kom tilbage igen og ville prøve endnu engang. BMW kender galaxy, men viser nu ingen kontakter - jeg er nødt til at taste tlf. nr ind - og det er jo ikke smart. Hvad er der gået galt her?.
Har prøvet at slette og parre igen, men ingen kontakter!?.
Hvad skal jeg egentlig gøre når den firecifrede kode er tastet på BMW for sige "enter"??
Vh
Lasse

Sv: Adressekartotek via bluetooth 12 år, 4 måneder siden #2855

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Lasse.

Du skal nok have opdateret den software der ligger i bilen. Man opdatere hele bilens software og så burde det nok kunne lade sig gøre, at få hele din kontaktbog med over i systemet.

Alternativt kan man skifte dit MULF modul, men det er nok lige drastisk nok.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Adressekartotek via bluetooth 11 år, 2 måneder siden #4731

• hln
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Hej.

Jeg har et relateret problem. Har en E61 LCI fra 2009 hvor jeg har tilføjet 2 telefoner til bluetooth. Med den ene (Sony Xperia Z1 Compact) virker adressekartoteket perfekt, mens det for den anden telefon (iPhone 4S med ios7) ikke viser navnene korrekt. Telefonens numre er tilgængelige, men navnene vises ikke (tomme felter).

Bilens Bluetooth SW version er C083516-9231091 og ifølge Bluetooth-kompatibilitetstjek på bmw.dk understøtter den iPhone 4S - dog med ios5.1 listet. Selv den nyeste SW der er på Bluetooth-kompatibilitetstjek listen (9231093) er kun listet med ios5.1.

Nogen der har erfaring med sync af adressekartotek via Bluetooth med iPhone/ios7? Findes der en nyere SW hvor det virker?

/Henrik
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.44 sekunder