Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

hvis man får lade fejl
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: hvis man får lade fejl

hvis man får lade fejl 12 år, 5 måneder siden #2673

hej
har lige oplevet at min kom med fejl at der ikke blev ladet på batteri så kom der et Grunk og div. fejl meddeler kom frem kunne ikke sætte bilen i p ingen servostyring.
jeg fik strøm ladet på igen så gik det fint ca. en times tid så var fejlen der igen.
problemet lå i at hoved strøm kablet ikke var spændt ordentlig efter jeg har fået monteret ny motor.
men det kunne vel også opstå med tiden for jer andre så hvis i skulle opleve det så er svaret her få tjekket at alle kabler er godt spændt.
vh. Henrik

Sv: hvis man får lade fejl 12 år, 5 måneder siden #2674

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Henrik.

Godt du fik rettet fejlen, så bilen kan lade igen. Men heldigvis var det kun en løs ledning i denne omgang..

God ferie.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: hvis man får lade fejl 12 år, 5 måneder siden #2676

hej
Ja jeg fik godt nok lidt kold sved da den begyndte med div. fejl både på 4x4 esp batteri motor lampe ingen servostyring så jeg er godt nok lettet over det ikke var andet det skulle da også lige mangle oven på det sidste jeg lige har været igennem.
p.s kan i alle have en god sommer og ferie når i kommer der til.
Sidste redigering: 12 år, 5 måneder siden af henrikstaxa46.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.14 sekunder