Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

I-Drive / radio / cd virkede ikke - virker nu igen
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: I-Drive / radio / cd virkede ikke - virker nu igen

I-Drive / radio / cd virkede ikke - virker nu igen 12 år, 6 måneder siden #2529

• LarsLaursen
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Jeg startede min '04 E60 med stor navi i morges, og det eneste der var på skærmen var selve navi kortet.
Jeg kunne intet gøre, og hverken radio eller cd virkede.
Googlede det, og det lød desværre til at være et CCC modul.

Forsøgte selvfølgelig at stoppe og starte bilen et par gange uden det hjalp.

Da jeg havde kørt 25 km, slukkede og tændte skærmen selv og det hele virker nu igen.
Skal jeg spare op til et nyt CCC modul eller kan det være et enkeltstående tilfælde at den faldte ud?

Hvad ville sådan en omgang koste at få repareret?

Sv: I-Drive / radio / cd virkede ikke - virker nu igen 12 år, 6 måneder siden #2530

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Lars

Det lyder som om dit DVD drev er ved at stå af, for så opfører CCC systemet sig sådan fordi det ikke kan læse dit DVD kort.

Så mit bud er at du skal have skiftet dit drev, som for øvrigt er blevet lagervare på værkstedet, og derfor kan skiftes imens du venter.

Vil du undgå det i fremtiden er det CIC der er vejen frem til destinationen. Men det er en anelse dyrere end et ombytter drev som du må sende en mail for at få en pris på.

Det kan man da kalde et lynsvar 7 minutter.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 6 måneder siden af kenn.

Sv: I-Drive / radio / cd virkede ikke - virker nu igen 12 år, 6 måneder siden #2531

• LarsLaursen
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Tak for hurtigt svar.

Jeg kan vel kontrollere om det er det, ved at hvis problemet gentager sig - tage dvd navi skiven ud, og så burde jeg kunne styre rundt i resten af tingene?

Sv: I-Drive / radio / cd virkede ikke - virker nu igen 12 år, 6 måneder siden #2532

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Nej du kan ikke kontrollere ret meget, desværre, det næste der sker er at dit CCC system gentstarter i en uendelighed, eller virker om morgen hvor det er koldt og stopper så i løbet af dagen, når drevet er blevet varmt. Så desværre er der ikke ret meget andet end at skifte drevet.

Men selvfølgelig kan du vente og se hvad der sker, men tro mig det er en meget kendt fejl du oplever her på et BMW E60 / E61 CCC navigationssystem.

Du tjekker bare.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 1.63 sekunder