Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Bmw 530d e61 2004 DVD/Lyd
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: Bmw 530d e61 2004 DVD/Lyd

Bmw 530d e61 2004 DVD/Lyd 12 år, 7 måneder siden #2404

• MagnusH
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Jeg har læst mig til at man ved hjælp af en opdatering kan afspille mp3'er fra dvd spilleren.
Jeg kunne godt tænke mig at hører om i kan afspille mp3'er fra jeres dvd drev, selfølgelig systemet inden cic (ved ikke lige hvad det hedder)
Der hvor man vælger mellem FM, AM, CD og DVD står der under DVD audio media, men den kan nu ikke læse mp3 cd'er alligevel.
Jeg har også tænkt på om lydfilerne skal være et bestemt format, andet end mp3.

Sv: Bmw 530d e61 2004 DVD/Lyd 12 år, 7 måneder siden #2405

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Er mp3 funktionen frikodet kan der afspilles både CD og DVD'ere med musik i mp3 format i en CCC ( Navigation Professional ) , det same er gældende for alm radio M-ASK , her er det dog kun muligt med CD'ere

Hvis man brænder sine CD/DVD'ere med NERO kan det anbefales at brænde dem som "Jukebox mp3" medier

Mvh.
BenAnd

Sv: Bmw 530d e61 2004 DVD/Lyd 12 år, 7 måneder siden #2406

• MagnusH
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Tusind tak for det gode svar! Meget brugbart, så må jeg lige have fundet ud af om bilen evt. er låst op

Sv: Bmw 530d e61 2004 DVD/Lyd 12 år, 7 måneder siden #2407

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Det er ikke et spørgsmål om den er "låst op" , det er et spørgsmål om CCC'en er kodet for funktionen eller ej

Nu skriver du ikke hvor i landet du bor, , men Mobilteknik i Hvidovre vil kunne kode denne funktion for dig eller anvise en i Jyllannd hvis dette måtte være tættere på dig , dette såfremt funktionen ikke er kodet og du måtte ønske den.

Mvh
BenAnd ø
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.15 sekunder