Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

spørgsmål til 7 serien.
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: spørgsmål til 7 serien.

spørgsmål til 7 serien. 12 år, 7 måneder siden #2361

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
hey bmw venner

et lille spørgsmål til dem med komfort stuer...

når bilen startes kører den ene nakke støtte op på bagsædet og jeg blev spurgt om jeg viste hvordan det ændres??
så den bliver nede...
Det er en 7'er med fuld el komfort stue tænker den minder lidt om en 5'er...

håber nogen kan være behjælpelige med et svar eller et tip:-O

KAP

Sv: spørgsmål til 7 serien. 12 år, 7 måneder siden #2367

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Kap

Der er ingen tvivl om at det er sat til at opføre sig sådan med CAR Key memory funktionen. Så man skal ind og sætte den til en ny.. alternativt vil jeg meget gerne gøre dette og med denne fine BMW er det nok noget der tager en 14 dages tid.

Ej kik ned forbi værkstedet så kikker vi på det, for det burde faktisk være rimelig nemt at ændre med testeren. For så vil jeg gå frem og tilbage til siden…osv

Super med dit spørgsmål her.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: spørgsmål til 7 serien. 12 år, 7 måneder siden #2369

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej KAP

Et kik i instruktionsbogen burde kunne løse "problemet" , men det er jo det sidste sted en "rigtig" mand kikker

Sv: spørgsmål til 7 serien. 12 år, 7 måneder siden #2372

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
hey kenn

jamen jeg tror at vi kikker forbi dig i en led 750LI som jeg var så heldig at kører i...er du gal et skib...
den er godt nok lidt vildere og mere potent end vores "små" 5'er....men kan du sige 1200,- på tanken av av av

og Mr. B du har helt ret, vi kikker ikke i bogen, kun hvis det virkelig brænder på...*haha* og hva kan bogen ved siden af vores "super kompetente ekspert panel" her på forumet...?

KAP takker
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.26 sekunder