Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

vindusvisker stopper pluslig underkørsel
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: vindusvisker stopper pluslig underkørsel

vindusvisker stopper pluslig underkørsel 12 år, 7 måneder siden #2275

jeg har en e46 328 i sedan fra 1998.
to gange har vi kørt i meget regnvejr og pluslig er vinduesviskerne holdt op med at virke har kørt ind til siden og målt på sikringerne og har ikke fundet nogen sikring som var sprunget og efter ca. 5 min har de virket igen det har vi oplevet nu to gange er der nogen der evt. har en forklaring på det ??
Vh Henrik

Sv: vindusvisker stopper pluslig underkørsel 12 år, 7 måneder siden #2276

• jacobniell
Ja jeg har været ude for noget tilsvarende der var det faktisk mekanisk, dvs. de arme som får viskerene til at køre frem og tilbage som var blevet trætte og skulle udskiftes. Der var simpelthen for meget friktion i dem så de til sidst fik trækket til at stoppe.
om det er dette der er galt i dit tilfælde ved jeg jo ikke, men hvis du mener der ikke er noget elektrisk galt kunen det jo være en mulighed

Sv: vindusvisker stopper pluslig underkørsel 12 år, 7 måneder siden #2277

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Henrik

Nu ikke for at fornærme nogen er dette forum udelukkende til de nyere BMW E60 Og E90 modeller. og ikke E39 eller E46 for der findes så mange forummer der er fyldt med spørgsmål og svar omkring dem.

Jeg lader dit indlæg stå et stykke tid, for at se om der er en der kan hjælpe dig med et svar. Men dette er ikke forummet til spørgsmål om disse E39 eller E46 modeller.

Det ender med at man skal sidde og bladre igennem en masse indlæg for at finde noget info omkring de forskellige BMW modeller. Og det orker ingen gang jeg selv.

For det er faktisk grunden til at dette forum blev startet, nemlig at der ikke fandtes et forum kun for de nyere BMW E serier.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: vindusvisker stopper pluslig underkørsel 12 år, 7 måneder siden #2279

hej
jeg skrev her pga. jeg også har en 530 og det kunne jo være dejlig at der måske kom et forum hos dig der også havde disse BMW er det kunne evt. give dig lidt mere arbejde.
jeg ved godt du har rigelig det var bare et håb om at man ikke skulle sappe rundt i alle mulige forum for at finde svar.
vh. henrik

Sv: vindusvisker stopper pluslig underkørsel 12 år, 7 måneder siden #2280

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Henrik

jeg er ikke et øjeblik i tvivl om de gode og venlige hensigter men som jeg skrev er der rigtig mange forummer på nettet der omhandler de ældre BMW modeller. og for at vi der har de nyere BMW modeller skal ´have et sted at finde en god og brugbar viden omkring vores biler, er man nød til at stoppe et sted.

kunne jeg besvare dit spørgsmål omkring din BMW E46 havde jeg gjort det, men jeg kan se at du allerede har fået nogle muligheder.

så tag det ikke ilde op men vores forum her er til de nyere BMW modeller og snart kommer der den nyere BMW F serie til også.

Tak for omtanken.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 7 måneder siden af kenn.
Følgende bruger(e) har sagt tak: henrikstaxa46
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.49 sekunder