Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW E61, M5 kabine
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.

EMNE: BMW E61, M5 kabine

BMW E61, M5 kabine 14 år, 2 måneder siden #198

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Hej Kenn

Jeg har også kig på en M5 stue, så det var noget sjovt at jeg så der lige var oprettet en tråd med en anden M5 stue.
Jeg skal bruge stuen i min BMW E61.
Sder2.jpg

Nakkesttte.jpg

Alene prægningen i nakkestøtten synes jeg er rigtigt flot.

Betjening.jpg

Jeg tror ikke der kan fyldes mange flere knapper ind på det panel, lidt synd man ikke skal bruge dem når først sædet er stillet ind.

Jeg har i dag en halv elektrisk stofstue, som jeg langt fra er tilfreds med. Jeg synes stoffet tager meget imod og bliver "nulret", selvom jeg kun har kørt 58000 km.

Da jeg har en BMW LCI, skal jeg som jeg kan se det skifte mine knapper i centerkonsollen såfremt jeg skal have det dynamiske sædebredde til at virke.

Har jeg forstået det rigtig.

Da jeg var forbi værkstedet sidst, havde du installeret en total comfortkabine uden at lave skrammer, kan du hjælpe mig med ledningsnet, installation og kodning?

Mvh
Per
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007
Sidste redigering: 14 år, 2 måneder siden af Holtzmann.

Sv: BMW E61, M5 kabine 14 år, 2 måneder siden #201

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Per.

Sådan en Bmw M5 kabine er bare super lækker og jeg kan se på sæde kontakterne at de har samme betjening som en Comfort kabine og pudsigt nok har Peter netop ogå spurgt på en Bmw M5 kabine som han har købt og gerne vil have monteret i hans Bmw E60.

Det eneste jeg har min tvivl om vi kan få til at køre er den dynamiske sædebredde fordi en Bmw M5 har nogle styre moduler til at aktivere sædet når bilen kører ind i en kurve.

Jeg har drøftet denne løsning med Mr.B som er en af mine helt fantastiske kontaker at have når de lidt speciale Bmw løsninger skal lykkes og derfor er jeg ikke i tvivl om at vi nok skal få det til at køre om vi så skal (importere) Mr.B på værkstedet i Glostrup så låser vi døren og når du kommer igen dagen efter er det lykkes.

Du får den bare hjem og med den hastighed en Bmw M5 har går det jo stærkt.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 14 år, 2 måneder siden af kenn.

Sv: BMW E61, M5 kabine 14 år, 2 måneder siden #208

• Peter530d
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Hejsa,

godt at høre at man ikke er den eneste "halvtosse" i verden... !!

Hvad betyder "dynamisk sædebredde"?

Justere lårstøtten og rygsidestøtterne sig automatisk tættere til kroppen når man kører rundt i et sving og udsættes for G-kræfter, for at holde dig fast?

Dog vil jeg sige, at hvis det ikke kan lade sig gøre at få dette til at virke, så overlever jeg nok. Hvis jeg "bare" kan få de elektriske funktioner, som alle knapperne kan justere, til at virke, så er jeg mere end glad.

Mvh Peter

Sv: BMW E61, M5 kabine 14 år, 2 måneder siden #209

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Hejsa

Ha, ha.... nej bare roligt, du er ikke den eneste der har certifikat på det.

Det jeg har kunnet finde ud af er, at en BMW M5 har en knap i hver side af midterkonsollen, så man kan vælge at køre med dynamisk rygsider. Dvs de lukker tættere sammen når man tager et sving.

Men jeg er enig med dig Peter, det er ok hvis det ikke kommer til at virke, men at alt det andet virker.

Mvh
Per
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007

Sv: BMW E61, M5 kabine 14 år, 1 måned siden #288

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Hejsa

er det et problem, at det er en stue fra før Facelift, som jeg vil sætte i min LCI?

Håber du kan opklare dette så projektet kan komme videre.

Mvh
Per
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007

Sv: BMW E61, M5 kabine 14 år, 1 måned siden #294

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Hej Kenn

Så er stuen bestilt. Jeg håber du er frisk på at hjælpe med installation og kodning.

Mvh
Per
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007
Tid til at oprette siden: 0.61 sekunder