Hej Sevdet
Softwaren i en BMW er ikke regnet sådan ud som du beskriver her, eller rettere man kan ikke så konsekvent sige det. Det skyldes at det er ALLE styremoduler man opdatere når man opdatere bilens styremoduler, og de har selvfølgelig hvert enkelt deres egene software versioner.
Men har du været på et autoriseret BMW værksted og de har sagt sådan, efter at have haft sat systemet på din bil, så svarer det ikke overens med det jeg har fået at vide. Så er nød til at undersøge det helt før jeg kan svare dig 100 % men har din BMW ikke fået opdateret sin software siden slutningen af 2009 er der en nyere software til nogle af dine styremoduler i bilen.
Efter at BMW gik over til den nye BMW F serie stoppede man med at lave nyere software versioner til vores BMW E60 / E61 /E9xx modeller.
Jeg så godt du havde ringet og ville også ringe tilbage til dig. Men jeg havde 5 BMW ejere jeg skulle ringe tilbage til, og det foregik på vej til sommerhuset med familien. Så er lidt bagud men skal nok ringe tilbage til dig. Du er skam lagt i telefonens BMW kontakt database.
Jeg har altid sat en ære i at svare folk der ringer eller ringe tilbage hurtigt, men er så heldig at der er en masse BMW ejere som kontakter mig i øjeblikket samtidigt med at der er meget travlt på værkstedet.
Men heldigvis er jeg så heldig at mit arbejde BMW er min hobby, det er også derfor jeg svarer dig tilbage på en lørdag aften. Så jeg ringer tilbage til dig.
Tak for dit input.