Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Motorvarmer BMW E61 530D Steptronic
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: Motorvarmer BMW E61 530D Steptronic

Motorvarmer BMW E61 530D Steptronic 14 år, 2 måneder siden #181

• nielsene61
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Motorvarmeren fungerer ikke korrekt. Den starter fint med blæseren i fyret både når jeg starter med fjernbetjening og med I-Drive, Sommetider kan jeg høre at brændstofpumpen starter og kører ganske kort tid, men fyret kommer ikke for alvor i gang med at brænde og efter kort tid (ca 1 min) stopper pumpen igen, og blæseren i fyret kører et par minuter for at blæse ud, hvorefter blæseren stopper igen.
Fyret fungerede upåklageligt sidste år.
Er det noget du kan klare.

Sv: Motorvarmer BMW E61 530D Steptronic 14 år, 2 måneder siden #182

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Velkommen til Nielsene61

Der er 3 ting jeg mener vi skal have gjort for at finde ud hvad det skyldes at din varmer ikke starter.

1. Varmeren kan ikke startes hvis temperaturen udenfor er over 12 / 15 plus grader og har du prøvet varmeren hvor temperaturen er over de nævnte grader er det fejlen.

2. Det er super vigtigt at bilen har den rigtige spænding og batteriet ikke er ved at være træt da flere funktioner i bilen styres af bilens interne batteri program, som sørger for at bilens vigtige komponenter får den strøm de kræver, og er batteriet ved at være fortjent til udskiftning så vil Blæser / Sædevarme / Motorvarmer og andre (luksus) strømforbrugere lukkes ned.

3. Giv mig et kald så vi kan få lavet en aftale da vi skal have sat en tester på bilen, så vi undgår at (Gætte) på hvad løsningen er. Det tager en lille time og du er velkommen til at få en kop kaffe imens. og har du travlt kan du låne vores kundebil (Futte)

Tak for indspark.

Ps. Kommer du ikke fra København eller Sjælland har vi nogle super dygtige samarbejdspartnere i Randers og Ringkøbning.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.21 sekunder