Hejsa,
I nogle måneder har den højre nummerplade pære ikke virket, så hver gang, at jeg har startet min BMW (E61) har jeg fået en reminder om, at der var et problem

. Det har jeg levet fint med indtil min svigerinde brokkede sig over det i juleferien, så jeg måtte hellere få det fixet

.
Jeg har så i dag monteret to nye LED nummerplade lamper og det var en besynderlig oplevelse. Først fjernede jeg den højre lampe og satte en ny LED lampe i, men da jeg tændte bilen for at checke om det virkede, var der så ingen lys i den venstre lampe samt p-lysene foran til højre virkede heller ikke mere (begge p-lys til højre - angel eyes). Nå ja den nye LED lampe virkede heller ikke.
Jeg skiftede så også den venstre nummerplade lampe til LED og nu virkede begge LED lamper til nummerpladen, men foran var der stadigvæk ingen lys. Da jeg så lukkede bagsmækken igen, slukkede det højre LED lys så også...
Indtil videre har jeg nu LED i den venstre nummerplade lampe, mens at den højre stadigvæk ikke virker, samt jeg nu heller ingen p-lys har foran til højre....
Hænger det hele sammen med knækkede ledninger i bagsmækken? Eller er det noget helt andet?
Kan det blot være pærerne foran, der er stået af eller får de ingen strøm?