Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW CIC Menu oversigt
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW CIC Menu oversigt

BMW CIC Menu oversigt 12 år, 11 måneder siden #1634

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW CIC Menu oversigt

Da de fleste spørgsmål jeg modtager er om BMW CIC navigation, og hvilke muligheder man har hvis man får dette fantastiske CIC system monteret i sin BMW. Derfor kommer der her en række beskrivelser af nogle af de menuer som ligger i BMW CIC systemet som vi har monteret.

Lad os starte med BMW Connected og under denne menu ligger der en række valgmuligheder som hedder.

BMW Mobile Care

BMW Live

Internet

Hotline

Your service

Service Status

Lad os i dette indlæg se nærmere på den menu der hedder BMW LIVE.

BMW_CIC_LIVE.1Medium.JPG

Vi starter med at vælge den menu der hedder BMW Connected.

BMW_CIC_LIVE.2Medium.JPG

Så vælger vi den menu der hedder BMW Live.

BMW_CIC_LIVE.3Medium.JPG

Så kunne vi vælge at se nyheder og det vælger vi så ved et enkelt tryk.

BMW_CIC_LIVE.4Medium.JPG

Der er mulighed for at lægge sine foretrukne RSS. (Se forklaring nedenfor) Nyheder fra det blad eller medie man ønsker at bruge. Og i dette tilfælde har jeg valgt Ekstra Bladet.

BMW_CIC_LIVE.5Medium.JPG

Jeg vælger så at se de nyheder der ligger på ekstra Bladet og BMW CIC systemet bruger nu min Iphone som Gateway (adgang) til internettet. Som der står på IDrive skærmen kan jeg ikke Bluetooth streame musik imens jeg henter data.

BMW_CIC_LIVE.6Medium.JPG

Så kom der de nyheder som jeg ønskede at få vist, og hastigheden er faktisk hurtig, næsten som at hente dem fra sin IPad.

BMW_CIC_LIVE.7Medium.JPG

Nu vælger jeg så at sende den nyhed med Caroline på en mail. Da det er en jeg gerne vil se når jeg kommer på kontoret. Så jeg trykker på send som mail, som er vist med et brevlogo. Systemet fortæller mig at afsendelsen af denne E-mail er lykkes.

BMW_CIC_LIVE.8Medium.JPG

Når jeg så kommer frem til en computer med min mails på, kan jeg se at der er modtagen en E-mail fra bilen

BMW_CIC_LIVE.9Medium.JPG

Når jeg åbner denne mails er der et link til den artikel som jeg sendte fra bilen. I dette tilfælde har jeg sendt den til mig selv, men det kunne have været til hvilken som helst modtager.

BMW Live Weather.

BMW_CIC_LIVE.10Medium.JPG

Under BMW Live kan jeg også se hvordan vejeret bliver, og i dette tilfælde er det i Hvidovre som vores nye værksted befinder sig.

BMW Live Google Local Search.

BMW_CIC_LIVE.11Medium.JPG

Her kunne jeg godt tænke mig at søge på Google, og jeg kunne godt tænke mig at se om Google som er min søgeven. Kunne hjælpe mig med at finde nogle informationer på et firma.

BMW_CIC_LIVE.12Medium.JPG

Jeg vælger at søge efter Mobilteknik, som jeg har hørt kender lidt til dette BMW CIC navigation.

BMW_CIC_LIVE.13Medium.JPG

SÃ¥ trykker jeg ok for at godkende min indtastning Mobilteknik.

BMW_CIC_LIVE.14Medium.JPG

Så spørger Google om jeg vil søge efter Mobilteknik på dette sted hvor jeg befinder mig. Og det godkender jeg igen med at trykke på Mobilteknik som er rammet ind med en orange kant.

BMW_CIC_LIVE.15Medium.JPG

Så kommer alle kontaktdata til Mobilteknik, og det tager åbenbart tid at få ændret sin adresse, men heldigvis kan jeg se mobiltekniks hjemmeside adresse,

BMW_CIC_LIVE.16Medium.JPG

som før kan jeg også sende alle disse informationer om Mobilteknik til en E-mail adresse, Som jeg selv vælger.

BMW_CIC_LIVE.17Medium.JPG

Systemet fortæller mig igen at disse informationer er sendt og afsendelsen er lykkes.

BMW_CIC_LIVE.19Medium.JPG

Når personen så tjekker sine mails ligger der en mail, som heddet Mobilteknik A/S og lad os åbne den og se hvad den indeholder.

BMW_CIC_LIVE.20Medium.JPG

Den indeholder alle kontakt informationer på Mobilteknik og er sendt som en VFC (Visitkort) og trykker man på dette er Mobilteknik nu kommet i mails systemets kontaktbog. Og det er jo smart hvis man også ønsker at få montere BMW CIC navigation i sin BMW.

BMW_CIC_LIVE.18Medium.JPG

Sidder man og leder efter en adresse man ikke kender, men er i nærheden kan man bruge Google Street View, og her ses vores værksted i Hvidovre, dog før vi kom hertil og fik sat ny port i bygningen.

Dette system er ganske enkelt noget af det bedste og smarteste jeg har i min egen BMW E61 og dagligt glæder jeg mig over den hastighed mine ønsker og valg foregår på. De BMW kunder vi har monteret BMW CIC navigation i, siger alle som en at det er fantastisk smart..

Dette var første funktions oversigt af en, af de menuer (BMW LIVE) som ligger i BMW CIC navigation.

Forsættelse følger.

Hvad betyder RSS? Her kan du læse mere om denne smarte funktion.

Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 11 måneder siden af kenn.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.42 sekunder