Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW Check kontrol fejllamper i kombiinstrumentet.
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW Check kontrol fejllamper i kombiinstrumentet.

BMW Check kontrol fejllamper i kombiinstrumentet. 12 år, 11 måneder siden #1631

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW Check kontrol fejllamper i kombi instrumentet.

I min søgen efter noget andet BMW information faldt jeg over denne PDF nedenfor som viser en forklaring på en del af de fejllamper som kan vises i bilens kombi instrument, hvis og når der kommer en fejl under kørslen.

Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.

Vi har vel alle som kører BMW prøvet at få en advarselslampe der pludselig lyser, og når man så skal forklare hvordan den så ud er det lidt svært. På denne PDF. Fil kan du se de forskellige advarselslamper og ikke mindst se hvad det betyder.

En gul advarselslampe betyder at det er noget du skal få tjekket ved lejlighed, er den derimod rød er det noget du skal have tjekket med det samme.

Her er det godt at huske på at det er VIGTIGT at du sørger for at din BMW’s batteri er i en rigtig god stand for er det et ældre batteri du har siddende i bilen, kan du få de mærkeligste fejlmeddelser.

Det skyldes at der ikke er nok strøm til at bilen kan holde alle sine styremoduler i gang, Da din BMW har IBS (intelligent batteri system). Systemet lukker ned for de forskellige styremoduler afhængige af hvor vigtige de er i forbindelse med sikkerheden, hvis der skulle ske en ulykke. Det sker når batteriets ladestand falder og ikke mere kan lades fuldt op.

Og husk så. En udskiftning af et batteri på en BMW med IBS SKAL kodes..

God tur.

PDF filen kan kun ses af tilmeldte brugere af forummet, Som selvfølgelig er logget ind.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 11 måneder siden af kenn.

Sv: BMW Check kontrol lamper i kombiinstrumentet. 12 år, 11 måneder siden #1632

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Fin oversigt Kenn.. Noget af det værste ved min E61 er dog ikke en lysende advarselslampe men den gong tone der kommer om det så er en fejl eller kulde advarsel. Man er næsten på vej i grøften i chok..
Sidste redigering: 12 år, 11 måneder siden af Morten.

Sv: BMW Check kontrol lamper i kombiinstrumentet. 12 år, 11 måneder siden #1633

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Kenn

Fin liste , thumbs up

Morten , det kan du da bare få kodet fra , vi vil da ikke se dig ligge og rode i grøften af den grund

Mvh.
BenAnd

Sv: BMW Check kontrol fejllamper i kombiinstrumentet. 12 år, 11 måneder siden #1636

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Super fin liste, den PDF er hermed gemt

Lidt off-topic, men relateret til kodning og gong-lyden. Er det muligt at kode lyden fra på enkelte events, fx kulde, men beholde den på andre, mere alvorlige ting?

Peter
i3 REx 2014

Sv: BMW Check kontrol fejllamper i kombiinstrumentet. 12 år, 11 måneder siden #1637

• jacobniell
... Eller kunne man måske kode "kulde" gong lyden lidt lavere, for jeg er sku også ved at køre i grøften hver gang den kommer...
Sidste redigering: 12 år, 11 måneder siden af .

Sv: BMW Check kontrol fejllamper i kombiinstrumentet. 12 år, 11 måneder siden #1643

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Roos skrev:
Super fin liste, den PDF er hermed gemt

Lidt off-topic, men relateret til kodning og gong-lyden. Er det muligt at kode lyden fra på enkelte events, fx kulde, men beholde den på andre, mere alvorlige ting?

Peter

Jeg mener at dette er muligt, men er ikke sikker måske Mr. B kan komme med et sikkert og brugbart svar her.?
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.25 sekunder