Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Renovering af Nasca komfortsæde med køling
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: Renovering af Nasca komfortsæde med køling

Renovering af Nasca komfortsæde med køling 13 år, 1 måned siden #1354

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Hej BMW-fans..

I forlængelse af min nye "gamle" stue indlæg

mobilteknik.dk/forum/18-bmw-e60-e61-udst...it=6&start=6#839

er jeg endelig kommet så langt at jeg har fået skiftet ryglænet da begge aksler på det øverste af ryglænet var bøjet. Efter at have ryglænet liggende i 6 måneder kan jeg nu gå i gang med at få rettet stuen op. Nasca er ikke så nemt at holde da det revner mellem hullerne i læderet og på et tidspunkt er det ikke så pænt længere..

Jeg har igennem en kontakt syd for grænsen fået blandet farve som jeg vil rette det beskadigede områder op med.

Her er resultatet af et par test steder..

(Der er ingen forskel i farven in real life)

Særligt udsat sted ved indstigning

Før

ryglæn

Sorry for Iphone billedkvalitet.. Jeg skal prøve at bruge mit rigtige kamera så I bedre kan se resultatet!
Sidste redigering: 13 år, 1 måned siden af Morten.

Sv: Renovering af Nasca komfortsæde med køling 13 år, 1 måned siden #1355

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Morten

Ser jo rigtig godt ud , vi må jo nok erkende at du kan bare "et eller andet" når det gælder op-arbejdning af læder på slidte lædersæder

Hilsen
BenAnd

Sv: Renovering af Nasca komfortsæde med køling 13 år, 1 måned siden #1358

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Morten

Det ser godt ud og som Mr. B nævner, er der ingen tvivl om at du besidder nogle evner med at pleje og ordne lædereret i bilen men som du selv nævner er det rigtig synd at de er blevet så mørke de billeder for er ret sikker på at forskellen er meget tydeligere at se.

Jeg ser frem til at se dem i virkeligheden for der er flere der har spurgt på om ikke vi kendte nogen som kunne lave eller reparere slidskader på læder sæderne i bilen og så er det jo fint at du er manden for det.

Godt arbejde og jeg ser frem til at se mere.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 1 måned siden af kenn.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.22 sekunder