Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Udstyr på BMW F10 / F11
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: Udstyr på BMW F10 / F11

Udstyr på BMW F10 / F11 13 år, 2 måneder siden #1314

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Udstyr på BMW F10 / BMW F11

Med jævne mellemrum kommer der spørgsmål omkring montering af forskelligt udstyr på BMW F10 og BMW F11 som disse mails.

Kunde

Hej - kan i eftermontere et originalt BMW Prof Navianlæg i en BMW 525d årg. 2011 og hvad er prisen?
Bilen har pt. intet navianlæg

Kunde

Jeg er ved at købe en ny BMW 520d F11 Touring.

Har i mulighed for at sætte originalt udstyr i bilen?

Vi snakker prof. navigation, PDC for og bag, Bluetooth mobil, USB interface, multi sportsrat, xenonlygter, motorvarmer og evt. lidt ekstra.

Kan i hjælpe mig med det? Hvis ja, hvad koster det?

Hurtigt svar ville være rart, da jeg skal til at købe den nu.

Med venlig hilsen

Kunde

Mit spørgsmål, som jeg fortalt i telefonen, går ud på om man kan sætte en aktiv fartpilot i den nye model BMW F11 Den er 12/10. Samt hvad det vil koste..

Jeg har haft den i et stykke tid og efter som jeg kører en del km, så synes jeg det kunne være rigtig sjovt med en radar på min fartplot.

Ellers så har jeg en lille ønskeliste, det er jo snart jul.

Det er Bluetooth i bilen,
Navigation Prof.
Elektrisk bagklap.

Det der står øverst er Bluetooth og Aktiv fartpilot.

Så når du ved om det kan lade sig gøre at eftermontere, vil jeg meget gerne have et svar på hvad det kunne koste.

Kunde

Hej,

Er det muligt at eftermonterer et head up display i en BMW F11? I givet fald, hvad er prisen?

Svar.

Hos mobilteknik kan vi godt montere udstyr i disse nyere BMW er men det er vigtigt at man holder sig for øje at der er en produktions garanti fra BMW fabrikken på 24 måneder på hele bilen. Det betyder at såfremt der stadigvæk er garanti på bilen skal man ikke få monteret udstyr på et ikke autoriseret værksted for det kan ende op med at man mister garantien fra BMW fabrikken og hos den Autoriserede BMW forhandler.

Dette er ikke sikkert, men for at undgå at der kan komme nogle problemer i den retning og du som kunde pludselig skal bevise at det monterede udstyr ikke er skyld et givent problem, tilbyder vi kun at montere udstyr i din BMW F10 eller BMW F11. Hvis den er udløbet af den fabriks garanti BMW har givet på bilen.

Denne holdning er selvfølgelig taget af BMW for at beholde sine kunder på de autoriserede BMW værksteder og der er selvfølgelig delte meninger om dette er en rigtig fremgangsmåde.

Så har din BMW F10 eller F11 overskredet 24 måneder fra leveringen fra den autoriserede BMW forhandler kan vi stort set montere alt i udstyr på disse BMW modeller også.

Her ses et af de kundesvar jeg har modtaget fra en kunde med en ny BMW F11

Hej Kenn

Tusind tak for din mail og ærlighed.

Jeg bestiller bilen uden navigation og sportsæder, da jeg så håber at vi på et tidspunkt kan finde en god løsning.

Du må meget gerne sige til når du får mulighed for at få fingere i prof navi til en model BMW F11 eller får et par brugte sportsæder, så er jeg klar.
Kan vi aftale det?

Svar til kunde.

Jeg ser frem til at få lov til at lave din BMW F11 også, og selvfølgelig kan vi aftale det så jeg ser frem til at se dig og din fantastiske BMW om et par år.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 2 måneder siden af kenn.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.22 sekunder