Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

PDC driller bag
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: PDC driller bag

PDC driller bag 13 år, 3 måneder siden #1137

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Hej BMW-venner,

Min E61 har fået et lidt træls mani med at to af de bagerste følere hyler konstant og på skærmen viser den fuld udslag. Vognen gør det 95% af gangene når man sætter bilen i bakgear.

Nu det er to med samme fejl er jeg lidt tilbøjelig til at tro at det ikke er føleren men derimod kabel eller styre boks. Der er ingen fejl med testeren..

Er der en med lidt erfaring på området vil jeg meget gerne have lidt input hvor jeg skal starte med at kigge!

Mvh Morten

Sv: PDC driller bag 13 år, 3 måneder siden #1139

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Morten

Du har så fuldstændig ret , det er med 99,99% sikkerhed en eller flere ( mindst 2 ) knækkede ledninger i det lille ledningsnet der løber i bagkofangeren melle dine følere og ind til styreboxen der er defekt.

Dette lille ledningsnet er et selvstændiget et af slagsen hvorfor en udskiftning er meget nem ( multistik mellem kofanger og karros ), kofanger afmonteres ( ca. 4 skruer +2 plasticclips i bag , samt 2 x 2 skruer ved hver inderskærm i bag ) .

Du kan enten vælge at rep. det du har eller købe et nyt ( vil jeg anbefale ) , et nyt koster hos BMW ca. 280-300.-kr og har bestillings nr. : 6112-6-928-366.

NB : Meget alm. fejl , har også skiftet på min E60 i bag for længe siden

Mvh.
Mr.B
Sidste redigering: 13 år, 3 måneder siden af BenAnd.

Sv: PDC driller bag 13 år, 3 måneder siden #1140

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Tak.. Jeg har en bestilling i gang så det ryger med

Opdatering følger!
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.15 sekunder