Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW E60 545 aut.
(1 viser) (1) Gæst
Har du en fejl på din Bmw E6- eller nogle periodiske ting der driller er dette forummet at stille et spørgsmål på eller svare på et spørgsmål hvis du kender svaret. Eller fortæl om dit nye projekt på bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW E60 545 aut.

BMW E60 545 aut. 14 år, 7 måneder siden #111

• JCO
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Hej

Min E60 ryster til tider ret kraftigt når jeg foretager nedbremsning. Rystelserne er ikke voldsomme når jeg bremser ned fra 50 km/t men fra 50 km/t og op så kommer rystelserne - ved anvendelse af ACC ryster den også. Hvis der bremses hårdt så er der ingen rystelser.

Den har over 30 t.km til den skal have skriftet bremser og den har lige fået nye org. bmw fælge med sprit nye dæk. Den har kørt 110 t.km

BMW siger at det ikke er atypisk at den ryster med de km den har kørt - kan det virkelig være rigtigt? en bmw med 110 t.km på klokken er vel ikke ligefrem færdig?

Jeg har ikke ligefrem haft de helt gode oplevelser med BMW værksteder (har haft min bil på 3 forskellige steder - regningen er altid stor men det hjælper ikke rigtig! )

Nogen der kan hjælpe?
Sidste redigering: 14 år, 7 måneder siden af JCO.

Sv: BMW E60 545 aut. 14 år, 6 måneder siden #113

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

Der er ingen tvivl om at dine skiver er blevet skæve af varme. Desværre er det et problem som er kommet efter at man ikke må bruge asbest i belægningerne, hvis der er masser af tykkelse på dine skiver kan du få fjernet en grat på dem og så et sæt nye klodser.

Dette er ikke et fænomen man kun oplever på en Bmw men på alle biler og specielt på biler med automatgear da klodserne bliver på skiven imens man holder stille for at bremse og skiven så køler hvor den er fri. og så begynder den at slå sig.

Normalt bruger vi ikke dette forum til at lave reklame for nogen leverandøre men her finder du et bremse firma som jeg har brugt i mange år til at rette mine skiver da jeg har oplevet at de blev skæve efter ganske kort tid.

Bremseservice
Formervangen 42
2600 Glostrup
+45 43454415

Der kommer du ind på et rigtigt gammelt bremseværksted og de ved hvad de har med at gøre. og ringer du i forvejen kan han lave det imens du venter.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 14 år, 6 måneder siden af kenn.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.15 sekunder