Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Kundespørgsmål på BMW løsninger
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Kundespørgsmål på BMW løsninger

Kundespørgsmål på BMW løsninger 13 år, 7 måneder siden #848

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Kundespørgsmål på BMW løsninger.

Jeg modtager ofte de samme spørgsmål på løsninger i kunders BMW og for at kunne komme med noget brugbart når man søger efter en løsning kommer der under dette indlæg løbende svar og spørgsmål på BMW E60 /E61 løsninger. Som altid kommer der ingen priser og ønsker man et specifikt tilbud til sin BMW skal de 7 sidste ciffere sendes ved et eventuelt tilbud forespørgselse.

BMWTilbud1Medium.jpg
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Kundespørgsmål på BMW løsninger 13 år, 7 måneder siden #849

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Spørgsmål.

Opladning af IPhone 4S i armlænet.

Hej

Jeg har en BMW E61 fra 2008 med navi proff. og org bluetooth monteret. Men jeg kunne godt tænke mig at få min Iphone 4s til at ligge i armlænet og blive ladet op.Pt. er der bare en afdækning hvor der evt kunne sidde en holder til Iphonen. Endnu bedre ville være at få musikken fra Iphonen op på navi-kærmen. Kan det ikke lade sig gøre??

Svar.

Man kunne montere en Dension 500 i armlænet og så den vej igennem få opladet sin telefon og så samtidigt have mulighed for at afspille sin musik fra Iphonen i bilens IDrive skærm. Samtidigt giver det mulighed for at tilslutte en harddisk i handskerummet eller et USB stik og så er der pludselig åbnet op for et væld af muligheder.

Muligheden giver ikke på nuværende tidspunkt en holder man sætter telefonen i men at man sætter stikket op i Iphonen selv, når man vil lade eller afspille fra Iphonen.
Vi arbejder på en løsning hvor det blot er at sætte sin telefon i en holder, men indtil den er på plads er det ovenævnte der er løsningen.
Sidste redigering: 13 år, 7 måneder siden af kenn.

Sv: Kundespørgsmål på BMW løsninger 13 år, 2 måneder siden #1338

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Kunde.

Hej
Jeg overvejer en M5 E61. Prod.02/2007.
Men de er svære at finde med træk.
Kan I eftermonterer det originale svingbare træk?
Og måske en ca. Pris??
På forhånd tak.

Svar.

Hej.

Desværre kan man ikke eftermontere det elektriske træk på en BMW der har M kofanger på da bagkofangeren går helt ind under reserve hjulkassen og blive sat med klips der.

Men så er der så meget andet lækkert man kan montere i den.

Tak for din mail.

Kenn

Sv: Kundespørgsmål på BMW løsninger 13 år, 1 måned siden #1345

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Kunde

Hejsa,

Jeg har netop købt ovenstående og har tidligere kørt en nyere 525d, hvor der var plads i armlænet til at oplade min Iphone 4, hvor den i øvrigt gik på den eksterne antenne - smart. Dog kunne den ikke afvikle musik fra Iphone igennem Idrive. Bilen har originalt Bluetooth og Idrive. Jeg er ved at anskaffe mig en Iphone 5 og har et par spørgsmål:

- Kan du montere en "holder" i armlænet, hvor Iphone 5 lader og musikken styres igennem Idrive?
- Hvis du ikke kan ovenstående, er det så muligt at få tlf. ladet igennem en holder i armlænet, uden Idrive integration?

Hvad koster de to scenarier inkl. moms?

Svar

NU er Iphone 5 ikke blevet lagervare nogen steder endnu og da Apple som bekendt har ændret det stik man tilslutter i bunden af den nye Iphone 5 er der ikke nogen leverandører der har noget tilbehør til denne telefon endnu.

Men det bliver spændene at se hvornår BMW er klar med en Media Snap In adapter til vores BMW CIC navigation.

Så desværre er det ikke muligt at komme med et seriøst bud på en pris eller om det kan lade sig gøre da jeg lige skal have en kunde herned der har den nye Iphone 5 og kan lokkes til at tage sit adapter stik med så det kan testes.
Sidste redigering: 13 år, 1 måned siden af kenn.

Sv: Kundespørgsmål på BMW løsninger 13 år, 1 måned siden #1347

• jacobniell
Hvis du giver en kop kaffe kunne jeg nok godt lokkes forbi en dag med min Iphone5;)

Sv: Kundespørgsmål på BMW løsninger 13 år, 1 måned siden #1348

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Du er ALTID velkommen og det vidste du også godt så kik forbi så vi kan teste den.

Tak for tilbudet og indspark.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.66 sekunder