Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW Individual kabiner
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.

EMNE: BMW Individual kabiner

BMW Individual kabiner 13 år, 7 måneder siden #825

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW Individual kabiner.

Godt inspireret af Mortens indlæg om farveskift af hans BMW kabine, som du kan se og følge her. www.mobilteknik.dk/forum/18-bmw-e60-e61-...skift-skal-skal-ikke bliver jeg nød til at lave en serie af forskellige BMW individual kabiner som BMW har leveret fra Fabrikken. Kik med og se om du kan finde en inspiration eller du ligefrem finder dem smagløse. Smid også gerne et billede serie af din egen BMW E60/61 kabine og gerne med en beskrivelse om hvorfor du har valgt netop denne kombination kabinefarve / dekorlister

bmwindividual.10.jpg.jpg

bmwindividual.20.jpg.jpg

bmwindividual.30.jpg.jpg

bmwindividual.40.jpg.jpg

Denne sammensætning kunne jeg godt se monteret i min egen BMW E61 for den er ikke bare smuk men også utroligt gennemført, læg mærke til alle detaljerne med læderet.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 7 måneder siden af kenn.

Sv: BMW Individual kabiner 13 år, 7 måneder siden #832

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW individual kabiner her præsenteret af tuningsfirmaet G Power og som det ses er vi i en helt anden boldgade her .

bmwindividualkabinerBrun41.jpg

bmwindividualkabinerBrun42.jpg

bmwindividualkabinerBrun43.jpg

bmwindividualkabinerBrun44.jpg

bmwindividualkabinerBrun45.jpg

bmwindividualkabinerBrun46.jpg

Jeg mangler (personligt) ord om denne kabine.
Sidste redigering: 13 år, 7 måneder siden af kenn.

Sv: BMW Individual kabiner 13 år, 7 måneder siden #842

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Jeg har ikke mangel på ord for den sidste!!

Pimp-mobil.......dam den er ..., jeg ville ikke kaste penge efter den, og de ville ikke kunne betale mig nok for at få den.
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007

Sv: BMW Individual kabiner 13 år, 7 måneder siden #851

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW Individual er åbenbart ikke noget der er så nemt at finde og derfor må jeg jo bede kunderne om at få lov til at fotografere deres BMW når de er på værkstedet. Det er netop det jeg har gjort med denne kabine som sidder i en BMW E61.

BMWIndividual1Medium.jpg

Denne BMW har ikke læder på døren men et gnistrende stof og Alu der vel bedst beskrives som nistret og så forkromede håndtag.

BMWIndividual2Medium.jpg

På instrumentbordet er der også monteret den nistret form for Alu og som det ses er sæderne ikke fuldlæder men med siddeflader som på dørsiderne.

BMWIndividual3Medium.jpg

Midter armlænet er i sort læder og så er det blå BMW mærke på rattet sort og gråt og ikke som normalt Hvid og Blåt.

BMWIndividual4Medium.jpg

Læder konsol ét som telefonen sidder monteret på er også i læder og som det ses er bilen monteret med BMW business navigation som hylden i Alu pladen viser.

BMWIndividual5Medium.jpg

Bilen har fået en forkromet kant rundt om gearstangen, og det har jeg faktisk aldrig set før så gad vide om det er en original BMW løsning.

BMWIndividual6Medium.jpg

Bilen har også fået monteret LED belysning indenfor i fodrummet, og som det er set før er lakken på rattet slidt af og det er i grunden mærkeligt at BMW ikke har valgt en bedre løsning, for det er mere regelen end undtagelsen at dette sker. (min egen er også på vej)

Denne BMW er igen et eksempel på at vi BMW ejere er forskellige og det kommer til udtryk i den måde vores BMW ser ud indvendig og hvor er det fantastisk, nogen tænker nej og andre tænker det må jeg også have i min BMW, så er det jo det BMW individual handler om nemlig at vælge forskelligt og efter sin helt egen smag.

Sv: BMW Individual kabiner 12 år, 10 måneder siden #1707

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW Alpina individual.

Nu vi er ved forskellige BMW individual kabiner, faldt jeg over denne BMW E60 Alpina. Som også har en speciel træpakke monteret. Jeg kender i hvert fald en bruger her på forummet som smiler fra øre til øre når talen falder på BMW Alpina.

Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.

BMW_ALPINA_E60.1.jpg

BMW_ALPINA_E60.2.jpg

BMW_ALPINA_E60.3.jpg

BMW_ALPINA_E60.4.jpg

BMW_ALPINA_E60.5.jpg

BMW_ALPINA_E60.6.jpg

BMW_ALPINA_E60.7.jpg

BMW_ALPINA_E60.8.jpg

BMW_ALPINA_E60.9.jpg

Hvad synes du om denne farvekombination?
Sidste redigering: 12 år, 10 måneder siden af kenn.

Sv: BMW Individual kabiner 12 år, 10 måneder siden #1708

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Rigtig herre vogn.. 550 hk skal nok kunne give et eller to på læben dagligt..

Lavalina læder i cognac II farve. Håndsyede måtter og rat. Myrte træ!

Jeg mener altid man skal respektere andre folks lyster til farver og design men jeg ville nu ikke have sat et hak ved sorte dørindlæg -
Sidste redigering: 12 år, 10 måneder siden af Morten. Begrundelse: Fejl
Tid til at oprette siden: 0.40 sekunder