Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW 530i E61 LCI
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: BMW 530i E61 LCI

BMW 530i E61 LCI 10 år, 10 måneder siden #4973

• LindCor
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej

Jeg har lige erhvervet mig en 530i, jeg har slået udstyrslisten op på den, og ud fra det kan jeg se at den har fået monteret, en ny "controller" til bordcomputeren. en med knapper til de forskellige menuer. Men den har også de 2 knapper på rette som man selv skulle kunne programmere men det ser ikke ud som om jeg kan det, er det på grund af den nye bordcomnputer ?

Stelnr: WBANK71080CH80416

Håber i kan hjælpe

Med Venlig hilsen
Casper Lindharth

Sv: BMW 530i E61 LCI 10 år, 10 måneder siden #4974

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Casper

Du roder desværre begreberne lidt sammen , hvorfor spørgsmålet henstår lidt u-klart for mig

Når du skriver "controller" mener du så den du drejer på ved/bag gearvælgeren ? , for den kalder man i-Drive controller.

Eller snakker du om den enhed under klimapanelet hvor du også indsætter CD/DVD'ere ? ( kaldes M-ASK ,CCC eller CIC enhed )

Er det rat-knapperne du ikke kan programmere , eller dem rundt om i-Drive knappen ? , hvis det er "stjerne" og "firkant" knapperne på rattet , så gøres dette inde i i-Drive menüen under settings/einstellungen.

Har du en instruktionsbog , så står det tydeligt forklaret i denne hvordan det gøres og hvor du finder den pågældende menü ( altså stien ind til den eksakte menü ).

Mvh.
BenAnd
Sidste redigering: 10 år, 10 måneder siden af BenAnd.
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn, Kap

Sv: BMW 530i E61 LCI 10 år, 10 måneder siden #4976

• LindCor
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej BenAnd

I-Drive controlleren er en med mange knapper, lige som den man kan se Kenn har sat i hans, også med den nye menu på skærmen.

Jeg snakker rigtigt nok om knapperne i rettet med "stjerne" og "firkant", men har prøvet som der står i vejledningen til bilen, men den beskriver det til den gamle type menu.

Med Venlig hilsen
Casper Lindharth

Sv: BMW 530i E61 LCI 10 år, 10 måneder siden #4977

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Casper

Noget tyder på at der er eftermonteret et CIC anlæg i din bil i stedet for det til modellen ( årgangen ) normalt monterede CCC anlæg.

Hvis du kun har 1 CD/DVD slot er det det nye CIC.
,
Her skal du kikke i en brugsanvisning for en sådan ( kan evt. findes på nettet , prøv at Google ) da det er anderledes end på CCC anlæggene , måske kan nogen med CIC i deres bil her på forum byde ind på dit spørgsmål , jeg er nemlig ikke så godt "velbevandret" i dens menuer

Mvh.
BenAnd
Sidste redigering: 10 år, 10 måneder siden af BenAnd.

Sv: BMW 530i E61 LCI 10 år, 10 måneder siden #4978

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

Kan du ikke lægge et billede ind af skærmen på dit navigationsanlæg når det tænder op eller bare hvordan menuen ser ud?
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: BMW 530i E61 LCI 10 år, 9 måneder siden #5060

• LindCor
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Undskyld den lange svaretid. Det er ikke altid nemt når man skal ud i verden og arbejde en gang imellem.

Her er nogen billeder af skærmen og "controlleren"

2015-02-2319.46.40.jpg

2015-02-2319.48.26.jpg
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.30 sekunder