Hej.
En ting du ligeså godt kan sigte efter er at du ikke finder en BMW der har alt tænkeligt monteret fra BMW fabrikken af. Der er ikke lavet ret mange modeller der ikke mangler et eller andet. Jeg har min 3ede BMW nu og da jeg købte den, var der også flere ting den manglede. Men en god prisindikator er at spørge hos en BMW forhandler hvad det forskellige udstyr koster eftermonteret.
Nu skriver du at du er på udkig efter en BMW E61 og der er vel i grunden ikke det man kan eftermontere på denne model, men det er selvfølgelig et spørgsmål om man vil ofre de penge som det koster at få eftermonteret det udstyr som bilen mangler.
Så kik dig rundt i forummet her og se hvad du synes der er smart og begynd så at lave dig en liste med det udstyr som er vigtigt for dig. Når du så har lavet listen vil du opdage at det stort set er umuligt at finde en som har alt det udstyr du har på listen.
Jeg ville dog personligt gå efter at bilen havde aktiv styring og xenon og automatgear og klima high og stort navigation.. osv jeg ville sørge for at bilen mekanisk har det som er vigtigt for mig. så måtte det manglende udstyr eventuelt eftermonteres.
God jagt.