Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Afspilning af musik fra iPhone / iPod
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: Afspilning af musik fra iPhone / iPod

Afspilning af musik fra iPhone / iPod 11 år, 5 måneder siden #4428

• Sune
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Hej

Jeg har en E61 LCI fra 2008 i kikkerten. Lækker bil, desværre har den kun 3,5 mm jack stik mellem forsæderne (AUX) og man kan således ikke styre musik fra f.eks en iPhone via iDrive (CCC anlæg). Ejeren siger man kan koble en iPhone til og vælge AUX på iDrive og så styre manuelt på iPhone, men det synes jeg er mindre end optimalt.
Er der nogle herinde der har opgraderet til det interface hvor man også har et USB stik? Hvad skal der til, og hvad koster det ca? Jeg har set at det sidder i armlænet mellem sæderne eller i handskerummet.

Mvh. Sune

Sv: Afspilning af musik fra iPhone / iPod 11 år, 5 måneder siden #4432

• jakobv84
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
  • '09 525xi
Hmm nu er jeg jo ikke ekspert som kenn, men på min med CCC og USB i handskerummet virker ipod/iphone nu ikke via iDrive anyway. Kunne oplade og kunne så bruge AUX som du nævner. Kenn opgraderede det til CIC i mandags (TAK!), og jeg har lagt musik ind på CIC HDD'en og kan så styre det via iDrive. Det virker OK.

Sv: Afspilning af musik fra iPhone / iPod 11 år, 5 måneder siden #4433

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

Altid dejligt at læse at det vi har monteret giver nogle gode oplevelser. Med hensyn til at monteret en USB i din kommende BMW synes jeg at du skal komme ned forbi værkstedet når du har handlet den. Vi kan sagtnes montere og kode en Mulf 2 i bilen som giver dig en USB i bilen.

Men har din BMW den nye type IDrive controller er det lige før at du skal vælge og gå CIC vejen. Det er nok det smarteste system der er til vores E modeller overhovedet. Det koster selvfølgelig nogle penge men flere starter med at få monteret selve CIC enheden og så senere en Combox som slutter løsningen af. Der er intet mere tilbage og ønske med denne løsning.

Jeg har dette CIC system med Combox i min egen BMW og jeg nyder meget det at kunne streame min musik direkte fra min iPhone og så det at det bare spiller fuldstændigt rent.

Men kom ned en dag så skal du se de løsninger der er muligt i din BMW, Så har du noget at sammenligne med og holde op imod det de forskellige løsninger koster..
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Afspilning af musik fra iPhone / iPod 11 år, 5 måneder siden #4438

• Sune
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Hejsa

Den har den type iDrive controller lige før versionen med knapper omkring - 2. generation, tror jeg. Jeg har godt nok set på CIC løsningen, og er temmelig fristet. Der er dog andet udstyr jeg også gerne ville have på den, såsom elektrisk bagklap. Men vi finder ud af noget engang når jeg får hentet bilen.

Mvh. Sune

Sv: Afspilning af musik fra iPhone / iPod 11 år, 5 måneder siden #4439

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Ja der er mange valg med sådan en BMW

Vi finder en løsning der passer det hele

Ser frem til at du smider nogle billeder ind af din nye BMW...
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Afspilning af musik fra iPhone / iPod 11 år, 5 måneder siden #4441

• Sune
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Jeg skal nok tage nogle billeder til fælles glæde. Jeg henter bilen om godt 2 uger Det bliver SÅ godt...
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.25 sekunder