Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

NYT GEAR
(0 viser) 
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: NYT GEAR

NYT GEAR 12 år siden #3601

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
til alle jer der ønsker at passe ekstra godt på bimsen….

modtog dette billed fra min lille bror i går som til dagligt bor i san francisco…måske lidt vildt men hvem ville ikke passe godt på sin M5

go weekend KAP
IMG_2576.JPG

Sv: NYT GEAR 12 år siden #3602

• BMW-ALPINA
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Det der vel ingen M5? Den mangler baklukeinnsatsen på bakluken og eksosen ser ettermontert ut.

Sv: NYT GEAR 12 år siden #3603

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
når ja godt ord igen, det var nu mere den "amor" den har på som er sygt grineren...

Sv: NYT GEAR 12 år siden #3615

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Det må i den grad være en humør dræber at komme tilbage til din bil, og så konstatere at der er en eller anden klaphat der har kørt ind og ridset ens kofanger.

Jeg har hørt at man i Frankrig bare kører ind imellem 2 parkerede biler og kører lidt frem og tilbage, og skubber de biler der holder foran og bagved. Selvfølgelig uden at tage hensyn til at det er andres bilers kofangere man ridser eller laver buler i.

Så burde man næsten have sådan en grim sag liggende, men den skulle være lavet i træ, så det fjols man så gøre dette ved ens bil, kunne få en næseryster..

Jeg tror faktisk ikke jeg kender en eneste BMW ejer der ikke vil blive enormt frusteret over at hans BMW havde fået parkerings smaderet sine kofangere.

Så imens vi griner af den stakkels bilejer på billedet, så kan vi glæde os over dette ikke er trafikkultur i skandinavien...
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: NYT GEAR 12 år siden #3618

• Tue-Track
Porsche har faktisk udhviklet det originalt til flere af deres modeller, dog ikke så voldsomme parkeringsskjold, i Frankrig, netop pga deres parkerings manøvre.

Ville godt ha sat billedet ind, men kan vist ikke få lov..
- Eller finde ud af det
Sidste redigering: 12 år siden af .
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 1.35 sekunder