Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

iPhone/iPad lade og AUX-in tilslutning
(0 viser) 
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: iPhone/iPad lade og AUX-in tilslutning

iPhone/iPad lade og AUX-in tilslutning 12 år, 2 måneder siden #3158

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hejsa

Da jeg for længe siden bestemte mig for ikke at montere CIC/Combox i min bil med mulighed for direkte musik/film streaming etc. , har jeg siden været lidt på "jagt" efter en rimlig pæn , nem og brugbar løsning , dette så jeg ikke både skulle have ladeledning og AUX ledning liggende og "flyde" når jeg bruger min iPhone eller iPad i bilen.

Havde så lidt tid i dag og fik monteret en tilslutning der løser dette problem på en for mig tilfredsstillende måde , denne tilsutning giver mig mulighed for valgfrit at tilslutte en iPhone 3-4 eller 5 samt min iPad direkte til bilens lydanlæg ( via Audio-AUX in )samtidigt med at enheden bliver forsynet/opladet med strøm.

Skal det gå "vildt" forsig , ja så lader jeg telefonen agere "Hot spot" og kan så bruge min iPad i bilen til at surfe på nettet eller se net-tv , og må konstatere , det fungere s.. 100% , ja ved godt det ikke er den store "forkromede" løsning , men økonomisk også i en helt anden boldgade

Se venligst og bedøm selv :

image3.jpeg

image2.jpeg

image1.jpeg
Sidste redigering: 12 år, 2 måneder siden af BenAnd.

Sv: iPhone/iPad lade og AUX-in tilslutning 12 år, 2 måneder siden #3160

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Dette er en smart måde at lave en lader til telefonen som samtidigt giver mulighed for at spille sine playlister på bilens CCC.

Normalt ligger den og roder rundt inden i handskerummet.

Nu ved jeg hvorfor du ikke vil have CIC i din fine BMW, men alle andre løsninger blegner lidt i forhold til CIC, men din montering du har lavet her er det tætteste, man kan komme på en CIC adapter.

Men som du ved har jeg et problem med at huske min f... telefon når den ligger i snap in adapteren. Så jeg streamer stort set altid fra min telefon i bilen. Så bliver den nemlig i lommen.

Tak for at dele dit projekt her.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 2 måneder siden af kenn.

Sv: iPhone/iPad lade og AUX-in tilslutning 12 år, 2 måneder siden #3161

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Mr. B: Fin løsning, og interessant valg af TV-udsendelse

Kenn: f... = fine?

i3 REx 2014

iPhone/iPad lade og AUX-in tilslutning 12 år, 2 måneder siden #3162

• JesperJ
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej BenAnd.

Hvilken holder har du brugt til iPad'en?

Mvh
Jesper

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Sv: iPhone/iPad lade og AUX-in tilslutning 12 år, 2 måneder siden #3177

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hejsa

Tak Roos , ja fin udsendelse ikke

Jesper , det er et hjemmelavet beslag , og som er fastgjort/hængt på luft-ribberne i midten , nemt at hægte af/på , og ellers bare have liggende i handskerummet når de ikke bruges , dog er det lavet sådan at ledningen er lang nok til at nå både til passergersædet samt om til bagsædet , jo ikke noget jeg bruger mens jeg køre selv , man er vel en bevidst bilist

Kenn , ja har ladet mig fortælle at det med "glemsomhed" kommer med alderen ligsom natpis... , dog ikke noget jeg har oplevet selv endnu , men det kommer vel for mig også

Mvh.
BenAnd
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 1.26 sekunder