Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW E 61 Fastmonteret lader
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW E 61 Fastmonteret lader

BMW E 61 Fastmonteret lader 14 år, 1 måned siden #282

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Da jeg har fået monteret original BMW Motorvarmer i bilen og desværre ikke kører særligt langt om morgen har jeg monteret en lader fast i bilen. Der ville ikke gå ret mange dage når man starter varmeren om morgen og igen til fyraften før bilen ville have svært ved at følge med og begynde at lave fejl fordi strømmen på bilen er lav

Det er for mig super vigtigt at det ikke er noget der skæmmer bilen når den ikke bruges, så bedøm selv men her sidder den.

BMWE61LadermonteretvedBatteribagibilenMedium.jpg

Her nedenfor kan du se videreudviklingen af en lader til en BMW, 220V tilslutningen er væsentlig nemmere og smartere monteret.

www.mobilteknik.dk/forum/24-montering-af...adestation-version-2
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 10 måneder siden af kenn.

Sv: BMW E 61 Fastmonteret lader 13 år, 11 måneder siden #555

• Kress
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Snedigt nok og go plan, sådan et fyr bruger jo lidt strøm. Men skal du ha bagklappen åben når du lader så ?? Eller kan du lukke den med ledningen ud igennem... ??

-Kress...
Pladesmed og "bule udretter" (NoPaint, DentBusters, Paintless, Chips away) hvis der er kommet buler i din bil
-Kress...

Sv: BMW E 61 Fastmonteret lader 13 år, 11 måneder siden #565

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Kress

Man kan godt lade ledningen gå ud af bagklappen ved ruden når den lader men går efter at finde et stik jeg kan montre på mit elektriske hængertræk så når der skal lades er det blot at trykke på knappen så kommer stikket automatisk frem...

Har studeret en del stik løsninger og fælles for dem alle er at de ikke er særlig kønne at se på når man ikke bruger det..

Billeder kommer når det er færdigt...
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: BMW E 61 Fastmonteret lader 13 år, 10 måneder siden #599

• sbr
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Sådan en lader vil jeg også gerne have i min når jeg skal have motor/kabinevarmer installeret... Det er godt tænkt, specielt hvis stikket kan blive integreret i bilen/trækket.

Er der noget nyt med den forjettede vandel?

/S
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.24 sekunder