Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Ipod tilslutning og opdatering idrive
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: Ipod tilslutning og opdatering idrive

Ipod tilslutning og opdatering idrive 12 år, 6 måneder siden #2593

• Drkoch
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Hej
Jeg har set du tilbyder Dension 500 monteret sammen med cd-changer for 5000,- inkl. kodning. Kan dette kun ske på sjælland, eller har du nogen der kan gøre det i det jyske/fynske også?

hvad med opdatering af iDrive systemet. Min er fra 2007 (har dog ikke tjekke versionen endnu), men udgangspunktet må være at systemet ikke er opdateret.

På min audi, kan man selv kører opdaterings CD'erne, men det er vist en større omgang på en BMW Opdaterer man både iDrive og gearkasse indstillinger etc?

På forhånd tak
Lars
BMW 525dA touring 11/2007
Mvh
Lars Koch Hansen
Kolding
BMW 525dA Touring LCI (11/2007)

Sv: Ipod tilslutning og opdatering idrive 12 år, 6 måneder siden #2600

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Lars

Når man opdatere en BMW med seneste version af software, kører test systemet alle styremoduler igennem og dem som har en ældre software version bliver så opdateret med seneste version. Så har din BMW ikke været på en tester siden 2007 er der helt sikkert nyere software til din gearkasse og flere andre styremoduler i bilen.

Inden du få eftermonteret uoriginalt udstyr i bilen, skal du have bilen opdateret, da den vil komme og fortælle at den ikke kender til den Dension 500 modulet. Men der er ikke produceret nyere software end 2010 da den nye BMW F serie kommer på markedet. Så stopper udviklingen på vores BMW E serie.

Der er ikke ret meget sammenligning med software på en Audi og en BMW da en BMW skal på en tester med MOST tilslutning. (Lysleder)

Jeg kan godt arrangere en montering i det Jyske. men med hensyn til priser, skal du sende en mail. Da det er fuldstændigt selvvalgt at der ikke er priser på løsninger herinde på forummet.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Ipod tilslutning og opdatering idrive 12 år, 6 måneder siden #2602

• Drkoch
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Hej Kenn
Det lyder super. Jeg får bilen i dag eller i morgen. Herefter vil jeg lige tjekke hvad version jeg har på nuværende tidspunkt, og så vender jeg tilbage til dig. Jeg skal helt sikkert have monteret Dension 500, da det lyder til at det er væsentligt bedre end BMWs egen ipod tilslutning (hurtigere, mere flydende etc).

Du hører fra mig
Mvh
Lars Koch Hansen
Kolding
BMW 525dA Touring LCI (11/2007)
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.47 sekunder