Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Alarm i E61
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: Alarm i E61

Alarm i E61 14 år, 1 måned siden #257

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Hej Kenn

Nu har jeg efterhånden fået monteret en del ekstra udstyr i min BMW E61 LCI. Det vil jeg gerne beholde.
Hvad er der af mulighed for at sætte alarm i, er jeg nød til at have en ekstra fjernbetjening sammen med min nøgle, som i en LCI er en sort tændstikæske.

Håber du kan hjælpe.

Mvh
Per
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007

Sv: Alarm i E61 14 år, 1 måned siden #259

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Per.

Når man montere en Alarm i sin BMW idag har man ikke nogen løs fjernbetjening da den styres over bilen Can High og Can Low. Det betyder at monterer man en original BMW alarm koder man bilen så den ved der er monteret en alarm. Montere man en uorginal alam skal man være sikker på at alarmen kan styres af de nævnte Can typer ellers kræver det at man skal trække ledninger hele vejen rundt i bilen,og det er ofte der der er noget der driller så man får de berygtede fejlalamer.

Det er super smart at have alam i sin BMW og har man læst om alle de dyrere biler der bliver brudt ind i og stjålet airbags og CCCer fra ja så ærger man sig over man ikke har fået det monteret.

Jeg har selv alarm i min egen og det var faktisk et af de krav jeg havde da jeg købte den for det giver mig en sikkerhed for at blive gjort opmærksom på at der er nogen der er ved at pille ved bilen.

Jeg har aldrig fået en fejlalarm på bilen og ved fra pålidelig kilde at der bliver stjålet en del udstyr fra BMWer men aldrig med alamer i.

Så du siger bare til så skal jeg nok hjælpe dig med at få alarm i din BMW.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Alarm i E61 14 år, 1 måned siden #280

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Hej Kenn

Er det noget du vil lave med at sætte en alarm i min BMW E61, den skal være original.

Mvh
Per
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007

Sv: Alarm i E61 14 år, 1 måned siden #281

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Selvfølgelig vil jeg gerne montere en original BMW alarm i din BMW Skal lige have fundet en pris så jeg sender dig en besked med et tilbud.

Tak for tilliden igen.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.17 sekunder