Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

CIC Eftermonteret i E60 fra 2004
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: CIC Eftermonteret i E60 fra 2004

CIC Eftermonteret i E60 fra 2004 12 år, 9 måneder siden #1879

• BÃ¥thornet
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Alle,

Er blevet den heldige ejer af en BMW 530I fra 2004, med eftermonteret CIC fra den tidligere ejer.
Sagen er dog i midlertidighed den, at lortet ikke virker.
Jeg kan ikke ændre sprog, km/l, GPSen viser mig midt i øresund osv.
Ifølge tidligere ejer, skulle den bare opdateres, og have antennen monteret korrekt.
Efter at have snakket med Kenn, er sagen dog ikke så enkel, da den skal kodes om mv.
Derudover risikerer man CIC enheden er stjålet, hvilket naturligvis medfører ydereligere komplikationer.
Så hvis i falder over en bil med overstående monteret og den "bare" skal opdateres, så tænk lige over det en ekstra gang

De bedste hilsner Emil

Sv: CIC Eftermonteret i E60 fra 2004 12 år, 9 måneder siden #1880

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

Nu er det jo ikke sikkert at der er tale om et CIC system der er stjålet, men det er super ærgerligt at man får monteret et BMW CIC system og så bliver det ikke færdig installeret. Det er ikke bare at montere det for der er en del software der skal lægges på systemet, når det monteres.

Men glæd dig til vi har fået lagt ny software i det og ikke mindst til at det spiller som det skal. For det er nok det mest sofistikeret navigations anlæg der er lavet en bil.Men det kræver selvfølgelig at der er lagt den rigtige software ind i det.

Men det kommer der og så er jeg ret sikker på at du giver mig ret i at det er vildt smart og hurtigt.

Velkommen til og vi ses jo snart.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: CIC Eftermonteret i E60 fra 2004 12 år, 9 måneder siden #1881

• BÃ¥thornet
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Det lyder godt, glæder mig til at få det til at virke korrekt
Men kan man risikere at overskrive noget eller lave ged i det igen, når bilen skal til service og have nulstillet service lampen?

Sv: CIC Eftermonteret i E60 fra 2004 12 år, 9 måneder siden #1883

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Nej man kan ikke komme til at overskrive noget ved service for det er ikke blot en kodning der sker i forbindelse med at dette CIC monteres i bilen. Det er software der lægges i systemet.

Det kræver en Most tilslutning. Så når vi har fået lagt softwaren ind i systemet fungere det og bliver ved med dette.

Servicelampen kan man sagnes slukke uden det giver problemer.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.90 sekunder