Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW E60/ E61 ændring af bilens speedometer farve.
(0 viser) 
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW E60/ E61 ændring af bilens speedometer farve.

BMW E60/ E61 ændring af bilens speedometer farve. 12 år, 10 måneder siden #1725

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW E60/ E61 ændring af bilens speedometer farve.

Efterhånden som flere får monteret BMW CIC navigation, der som bekendt er med et hvidt lys i menuerne er denne ændring af bilens speedometers farve, fra orange til hvid vel en af de sidste ting man kan ændre for at fuldende det optiske look.

BMW har jo valgt at bilens speedometer (kombiinstrument) er med orange lys og gennemsigtige visere som standard. Undtaget på BMW M5 hvor det er hvidt med røde viser nåle.

Her kan du se forvandlingen fra standard orange, til speedometre med hvidt lys

BMW_E60_61_SPEEDOMETER_UPGRADE.1Medium.JPG

Dette er et standard BMW speedometer, og nu er det jo en smagssag, hvad man synes om det men jeg synes det er lidt kedeligt i forhold til de andre der vises nedenfor.

BMW_E60_61_SPEEDOMETER_UPGRADE.2Medium.JPG

Dette er et originalt BMW M5 speedometer, som er monteret i en BMW E61 523i som er en benzin bil og det giver kunden mulighed for at se sin temperatur på olien. Det er ellers ikke muligt på den nyere BMW LCI model. For øvrigt en tåbelig ting BMW har fjernet i forhold til modelen før, da det selvfølgelig skal være muligt at se temperaturen på bilen.

BMW_E60_61_SPEEDOMETER_UPGRADE.3Medium.jpg

Dette speedometer er bilens originale, der er blevet ændret på ved at tage øjenskygger og den bagerste kant fra et BMW M5 speedometer. Dette sidder monteret i en BMW E61. og der er skiftet dioder fra orange til hvide, som er kraftigere end et original BMW M5 speedometer.

Der er mange flere muligheder for at ændre sit speedometer, og det er vis kun fantasien der sætter grænser. Men her vist dem som vi har haft med at gøre på værkstedet. Personligt synes jeg at det sidste er det flotteste, og så er det jo heldigt at det sidder monteret i min egen BMW E61.

Hvad synes du?
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: BMW E60/ E61 ændring af bilens speedometer farve. 12 år, 9 måneder siden #1882

• BÃ¥thornet
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Jeg fik et M5 speedometer med bilen, og derved at det oplagt at få lavet samme modifikation, men hvor omstændigt er det..?
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.57 sekunder