Som det ses på billedet er dette Midterarmlæn forberedt til BMW CIC controller fra BMW fabrikken.
Midterarmlænet er også forberedt til telefonmontering. Og så har det også det fremskydelige armlæn, men det der gør dette armlæn meget specielt er at det er monteret med en form for handskelæder og er super lækkert at røre ved.
Der er nogle rigtige flotte syninger på læderet også.
Man kan næsten se på billedet at det er rigtigt lækkert at røre ved, for det er blødt som handskelæder. Og det er meget blødere end det jeg har monteret i min egen BMW E61
Kikker man igennem udskæringen til CIC controlleren, kan man se at det også er med køling til rummet nedeunder telefonholderen.
Det er første gang jeg har haft et BMW Midterarmlæn der har været så lækkert og blødt at røre ved. Så der er en BMW E60 / E61 ejer der bliver den lykkelige ejer når han får monteret BMW CIC navigation. Fordi armlænet monteres klar med med CIC controller og snap in adapter, så det blot er at montere i bilen. Jeg er ret sikker på at det må komme fra en BMW der har været udstyret med BMW individual
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV