Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW Motorvarmer og sms
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW Motorvarmer og sms

BMW Motorvarmer og sms 13 år siden #1459

• sbr
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Lige et kort indlæg fra en super glad BMW ejer med det fedeste setup, nemlig en Webasto motorvarmer med et sms modul indbygget, så jeg fra min iphone, kan styre varmen. Jeg kan sende en sms eller bruge BMW/Webasto iphone app, så jeg kan time motorvarmeren eller sende en forespørgsel til motorvarmeren og forespørge på temperatur. Så går der et kort øjeblik og en retur sms modtages og der står så hvor koldt/varmt der er

De løsninger her er jeg helt vild med, det gør alt meget nemmere, fremfor manuelle tilkoblinger eller via fjernbetjening, som jo forsvinder eller forlægger sig... Her er løsningen indbygget i mobilen og den er altid ved hånden.

Igen, tak til Kenn og "Per" for super godt arbejde, tak herfra også fra mine unger her til morgen, de var helt oppe at ringe over at bilen stod frostfri da de skulle i skole.

/S
Sidste redigering: 13 år siden af kenn.

Motorvarmer og sms 13 år siden #1463

• LN2VIOLN2
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
  • Drive Clean
Uha. Lyder lækkert. Har selv brugt hele aftenen på at se på muligheder for at få sådan en system.
Hvad koster sådan et setup med materialer og montering?
Det skulle også være sundt for bilen at den starter lun.

Sent from my iPhone using Tapatalk.
Mvh Matthias Hansen
Med venlig hilsen
Matthias Hansen
E91 330xd

Sv: BMW Motorvarmer og sms 13 år siden #1466

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

S

Når man har nogle kunder på værkstedet som bliver så glædelig overrasket over en løsning som du gjorde da du hentede din BMW så sidder man ofte med et stort på. For det er super cool at levere mere end du som kunde regner med. Så mange tak for de rosende ord igen og igen.

Matthias.

En af grundene til at der ikke er priser på diverse løsninger herinde er fordi man ikke kan give et konkret tilbud på en BMW for hvad sidder der monteret i bilen i dag ? og er det fabriksmonteret eller eftermonteret? Og hvad ønsker / forventer man det skal kunne?.

Derfor er det en rigtig god ide at undersøge hvad tingene eller løsningen koster på et Autoriseret BMW værksted, da det er de samme originale BMW dele vi benytter på vores værksted.

Derfor kan vi ikke lave de forskellige løsninger til en 10del af prisen. For vi er super glade for at få lov til at lave vores kunders BMW er men ligefrem at betale for det, det holder bare ikke i længden.

Undersøg prisen på en fjernbetjent motorvarmer eller kun de fjernbetjeninger det kræver og så ved du hvilke leje vi ligger i af priser. Men en komplet originalt BMW motorvarmer koster omkring kr. 35.000 uden SMS modul på et Autoriseret BMW værksted. Så vi kan desværre ikke lave det for kr.10.000 da varerene har en indkøbspris også.

Men du er velkommen til at sende en mail med bilens 7 sidste ciffere så skal jeg undersøge det.

Tak for jeres input..
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år siden af kenn.

BMW Motorvarmer og sms 13 år siden #1467

• LN2VIOLN2
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
  • Drive Clean
Hej Kenn,

Det er også fuldstændig korrekt.

Jeg sender lige en mail med nogle af de ønsker jeg har i tankerne.
De er jo desværre ved at løbe op (ironi kan forekomme), efter at ha besøgt dette forum.

Sent from my iPhone using Tapatalk.
Mvh Matthias Hansen
Med venlig hilsen
Matthias Hansen
E91 330xd
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.69 sekunder