Hej
Du har fuldstændig ret i at der ikke er priser på udstyr herinde, Jeg har efterhånden lavet en del af disse CIC ombygninger så efterhånden ved jeg godt hvad det kræver.
Du må en tur ned forbi værkstedet og se det monteret i en BMW og så kan vi tage snakken om priser på dette fantastiske CiC Navigationssystem i din BMW.
Jeg har mange der spørger på dette CIC system og faktisk også en del kunder der får det lavet i deres BMW og kendetegnet er såre simpelt er man seriøs nok kommer man forbi værkstedet.
Har man ikke tid til det har man sikkert heller ikke (tid) til at få det lavet, og så sparer vi begge tid
SÃ¥ er det en win win...
Så ingen priser herinde på forummet, og det kommer der forøvrigt aldrig, for det er ganske enkelt for useriøst. Har din fine BMW noget udstyr monteret som jeg ikke kan se på udstyrslisten fra BMW fabrikken. Så kan det give et problem når og hvis der skal monteres udstyr i din BMW.
Tro mig har efterhånden nogle hundrede BMW kunder, og dem passer jeg rigtig godt på og det gøres blandt andet ved at være meget seriøs.
Du er velkommen forbi værkstedet.