Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW original alarm.
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW original alarm.

BMW original alarm. 13 år, 1 måned siden #1349

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW original alarm.

Før i tiden fik man ofte monteret alarm i sin bil da man selvfølgelig gerne ville holde tyve væk fra at stjæle ens udstyr i bilen, men efter at flere og flere biler kom fra fabrikken med startspærre er det så som så med bilejere der beskytter deres bil mod indbrud af denne type.

I perioder rammes vi at udenlandske bander der bryder ind i bilen og stjæler Airbag og navigations anlæg og jeg ved det til tider sker med BMW da jeg har en bror der arbejder med BMW skader og reparationer dagligt på et Autoriseret BMW værksted.

Tjek din selvrisiko på din forsikring og læg så de ærgrelser til det giver at komme hen til sin bil blot for at konstatere at der har været tyveknægte på spil.

Så er det måske lige før at det kan betale sig for din BMW at få monteret en original BMW alarm og har du ikke automatisk nedblændning af bakspejlet kommer det også i bilen da det kræver et nyt spejl monteret da det som det ses på billederne af spejlet at blinkdioden sidder monteret i bunden af spejlet.

Glem alt om fejlalarmer og en bil der står på gaden og hyler i tide og utide for her er tale om et kvalitets produkt fra BMW da alarm systemet er originalt. Det betyder også at alarm systemet kobles til og fra med bilen originale BMW nøgle.

BMW_E61_ALARM_DIODE_I_SPEJL.1Medium.JPG

Her ses den røde blinkdiode i bunden af spejlet (også kaldet klovnenæsen)

BMW_E61_ALARM_DIODE_I_SPEJL.2Medium.JPG

Her ses dioder der blinker rødt og fortæller andre der er alarm monteret på bilen.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 1 måned siden af kenn.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.19 sekunder