Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Udstyrs kodning på Bmw
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: Udstyrs kodning på Bmw

Udstyrs kodning på Bmw 14 år, 5 måneder siden #133

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Vidste du at der er en helt masse smarte funktioner som man kan kode på din Bmw og da vi netop har haft en meget vellykket Bmw kode weekend er det helt sikkert noget vi vil lave igen snart.

Der blevet kodet Bmw udstyr og ikke mindst blev der snakket og set på muligheder omkring de forskellige Bmw modeller og ikke mindst blev der skabt nogle gode kontakter..

Så har du også noget du kunne tænke dig at få tjekket eller kodet på din Bmw så tilmeld dig vores forum her og få at vide når det sker næste gang. Tilmeldning er nødvendig da vi havde rigtig mange nede forbi og TAK for det..

Der er disse dage en super god pris på Bmw kodning og så får du nogle kodninger som ikke ret mange kan.

38466_bmw_side.gif

Tilmeld dig på Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen. og du bliver kontaktet.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 14 år, 2 måneder siden af kenn.

Sv: Udstyrs kodning på Bmw 14 år, 3 måneder siden #140

• Bubbi
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Jeg har en BMW 525i E60 fra 2005. Bilen har en knap som kan folde sidespejlene ind og ud.

Er det er muligt, at kode bilen, således at sidespejlene automatisk kan foldes ud/ind, når bilen åbnes/låses via fjernbetjeningen?

Host.. er det også muligt at kode bilen, således at man kan se TV mens bilen kører?
Hilsen

Steen

Sv: Udstyrs kodning på Bmw 14 år, 3 måneder siden #156

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

Man kan ikke kode bilen så de automatisk klapper ind hvergang man låser bilen, men man kan lukke bilen og så holde knappen inde et øjeblik og så lukker de, bruger dette på min egen E61 og det fungere perfekt, de åbner så automatisk når du låser bilen op.

Bmw havde det på nogle modeller og motoren i spejlene blev ganske enkelt slidt i stykker så idag ligger muligheden i menuen som beskrevet ovenfor i komfort menuen som man koder i bilen.

Man kan godt kode tv funktionen fra så den ikke lukker ned ved hastighed over 5 kmt. jeg har det på min egen.

Du er velkommen til tilmelde dig til en af de kommende kode weekender på Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen. så får du et skema udleveret så kan du vælge forskellige smarte kodninger på bilen som ikke mange kan.

Tak for et godt spørgsmål.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.34 sekunder