Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Ændring af instrument belysning
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Ændring af instrument belysning

Ændring af instrument belysning 13 år, 2 måneder siden #1323

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hejsa

Legede lige lidt med at ændre i det orange " nat-helved" som BMW bla. har valgt udstyre E6x serien med ( dejligt at de er begyndt at ændre det lidt på de nye F-modeller ) , så her lige et par billder af resultatet , ja om man kan lide det eller ej er en anden sag , personligt finder jeg det noget pænere og mere tidssvarrende end det org.

A_2012-10-15.jpg

Lavede et forsøg med at farven skifter når man stiller på temparaturen fra blå over grøn til rød.

B_2012-10-15.jpg

C_2012-10-15.jpg

D_2012-10-15.jpg

Derudover blev der også ændret på farverne når AirCon ,el-bagrude bliver aktiveret ligsom når man slukker for det hele

F_2012-10-15.jpg

E_2012-10-15.jpg

Afslutningsvis blev der også ændret lidt ved I-Drive controlleren.

G_2012-10-15.jpg
Sidste redigering: 13 år, 2 måneder siden af BenAnd.
Følgende bruger(e) har sagt tak: henrikstaxa46

Ændring af instrument belysning 13 år, 2 måneder siden #1325

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Jeg synes det ser flot ud og måske også fordi det er en variant som ikke andre har i bilen, og så er det en flot champagne grøn farve som dioderne har.

Misunder dig din mulighed og kunnen med at lege med forskellige farvede dioder, ikke mindst at skille det forskellige ad og samle det igen.

SÃ¥ godt arbejde og Thumps up herfra.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Ændring af instrument belysning 13 år, 1 måned siden #1346

• sbr
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Det ser sku meget cool ud inspirerende at se når der bliver modded lidt.

/S

Sv: Ændring af instrument belysning 13 år siden #1455

• Ib Olesen
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Jeg fik for 4 år siden, min første BMW, en 320d, E91, 2008, med dobbelt klima nav. pro osv. osv. Lige siden jeg satte mig i den første gang en aften hvor der var mørkt, har det irriteret mig grænseløst at der var de her grønne store og alt for kraftigt lysende indikatorer/pærer/dioder. Totalt low-tech at se på. Ekstremt dårligt design.

Så sker der det, at jeg køber en 520d, E61, 2009, som bare er så sindssygt flot indeni, men helt sorte blanke "piano"-lakerede paneler og hele svineriet af nav. pro osv. osv. Den har også virkelig et flot instrumentbord ved natkørsel - men igen har den de ekstremt overdimensionerede grønne dioder. Ja, man tror det er løgn.

Den løsning du har med at ændre farver, er lige hvad der skal til. Hvad gør man? Hvem gør det? Hvad koster det?

Sådan - godt gået. En rigtig god idé.
Sidste redigering: 13 år siden af Ib Olesen.

Sv: Ændring af instrument belysning 13 år siden #1460

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Ib

Kan ikke helt "gennemskue" hvilke grønne LED's du hentyder til.

Hvad det koster at få lavet er jo individuelt , da det jo er afhængig om man selv kan lave det ( har "evner" , samt materialer og værktøj ) , ydermere om hvor meget man ønsker ændret.

Her lige t billed af den "samlede" kabine i min E60 med div. lys-mæssige ændringer , dog beklager jeg billedkvaliteten , men håber dog der giver et indtryk alligevel

G1.jpg

Sv: Ændring af instrument belysning 13 år siden #1461

• Ib Olesen
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Jeg skal prøve en dag at skyde et billede af instrumentbordet. Men de grønne lamper jeg tænker på, er bla. den i AUTO-knappen, AC-knappen osv. De lyser MEGET kraftigt også i denne E61, som i min tidligere E91.

Men der er måske ikke noget man sådan lige gør, og det er måske ret "uautoriseret", for så springer jeg nok over når det kommer til stykket ....
Sidste redigering: 13 år siden af Ib Olesen.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.52 sekunder