Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW Navigation.
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW Navigation.

BMW Navigation. 14 år, 6 måneder siden #116

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Har du købt en Bmw E60 /E61 eller en en E90/ E91 kan vi nu igennem en Tysk partner tilbyde at montere originalt navigation i din Bmw.

Ønsker du at få monteret navigation proffesionel (pre Lci) i din Bmw kan vi tilbyde at montere og kode det fra. kr.xxxxx inkl moms Fra
Fordi er der ikke monteret split skærm eller er din IDrive knap ikke forberedt skal du påregen et lille tillæg.

I forbindelse med montering er det vigtigt at fortælle at vi IKKE montere anlæg vi ikke selv har købt eller skaffet eller som kunden ikke kan dokumentere købet af. Da vi under ingen omstændigheder ønsker at fremme salget af enheder som kan være stjålet... For tænk hvis det var dit eller mit.

Under monterning.

Billede_157_Large_Medium-20110621-2.jpg

CCC enhed monteret.

Billede_158_Large_Medium.jpg

Skærmbillede på Navigations enheden.

Billede_003_Medium.jpg
Vedhæftninger:
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 4 måneder siden af kenn.

Sv: BMW Navigation. 14 år, 5 måneder siden #126

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Hej Mobilteknik

Jeg har et lille hurtigt spørgsmål. Jeg kommer fra et M-ask system med 8 favorit taster. De virkede ved at man lige rører ved dem, ikke trykker, så kommer der en bjælke op i bunden af skærmen der viser hvad tasten "dækker" inden man vælger den.
Nu har jeg det store CCC i, men når jeg rører ved tasten sker der ikke noget. Første når jeg trykker knappen ind kommer bjælken frem og siger hvad jeg har trykket på.

Er det normalt for den store navi, eller der det noget der skal kodes?

Håber du kan hjælpe

Mvh
Per
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.24 sekunder