Har du en BMW E60 / E61 er der flere muligheder for at kode det udstyr som du har monteret i bilen. Som du sikkert ved er der meget stor forskel på hvad der er monteret i en BMW fra fabrikken, så alle de viste muligheder er selvfølgelig kun gældende såfremt det sidder monteret i din BMW.
Billede kommer.
Kodning af digitalt speedometer i det lille display i midten af speedometer og omdrejningstæller. Kan kodes på alle modeller af BMW E60 / BMW E61 / BMW E90 / BMW E91
Billede kommer.
Kodning af automatisk indelukning af spejle når du låser bilen blot ved at holde låseknappen inde på fjernbetjeningen i 2 sekunder.
Dette hedder Car key memory og kender du ikke det er det en rigtig smart detalje på din BMW. Holder du knappen inde lukker du dine vinduer og står dit soltag åbent lukkes det også. Rigtig smart hvis man opdager der mangler at blive lukket et vindue eller soltaget er åbent når man er stået ud af bilen. Kommer du til din BMW en varm sommerdag og bilen er varm er det blot at holde åbneknappen inde så ruller dine vinduer ned og holder du den længe nok også dit soltag, det er en funktion du hurtig kommer til at bruge for det lukker den hedebølge ud af kabinen inden du sætter dig ind for at køre.
Billede kommer.
Kodning så du kan lukke en hydrauliks bagklap blot ved at trykke en gang på knappen på fjernbetjeningen til bagklappen.
Billede kommer.
Kodning af blinklys i Head up display så du kan se at du har blink på bilen i bilens forrude.
Sidder du derude og tænker jeg har glemt nogle kodningsmuligheder eller kan din BMW noget som jeg ikke har nævnt her, så besvar gerne så vi får alle muligheder samlet et sted, og ser du noget som du ikke har men gerne vil have er jeg ret sikker på at vi godt kan hjælpe dig med at få det monteret i din BMW også.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 3 måneder siden af kenn.