Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Sorte ringe i instrumentet...
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: Sorte ringe i instrumentet...

Sorte ringe i instrumentet... 13 år, 4 måneder siden #1119

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Hej BMW fans,

Nu er smag jo altid subjektiv men jeg er faldet over en lille mod som jeg tror jeg vil føre ud i livet.. Jeg har et par billeder af et instrument med sorte ringe istedet for de sølvfarvede. jeg ville nu nok beholde de hvide visere i stedet for de orange.

Hva synes I?

Sv: Sorte ringe i instrumentet... 13 år, 4 måneder siden #1120

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Efter min mening nok en anelse for mørkt ( ikke meget "spræl" over et E60/61 kombi i forvejen ) , men måske sammen med hvid natbelysning , og at man så bibeholdte de røde nåle , bare en ide

Køre selv med dette , mit eget personligt "modificerde" speedometer

G-20111008.jpg

Mvh.
Mr.B
Sidste redigering: 13 år, 3 måneder siden af BenAnd.

Sv: Sorte ringe i instrumentet... 13 år, 4 måneder siden #1121

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Morten

Har du drukket?

Når det er skrevet er det i min verden helligdom at mit kombiinstrument har nogle flotte detaljer og det du viser her tror jeg er noget man har opfundet i det mørke Jylland en vinteraften man kedede sig

Men som vi har talt om før er BMW individual en sjov ting for nogle detaljer kan man ikke leve uden og andre kunne man i sin vildeste fantasi ikke drømme om at få i sin egen BMW.

Jeg har i min egen fået de brede ringe på som man ser i en BMW M5 og som det ses på billederne som jeg netop har været ud og tage kan man se at jeg er i den helt anden grøft nemlig med at det skal være lyst og (lækkert)

BMW_E61_M5_KOMBIINSTRUMENT_MED_HVIDE_RINGE1.jpgMedium.JPG

Her ses bilens kombiinstrument med hvidt lys og ALU ringe bag som giver en super effekt når det er mørkt.

BMW_E61_M5_KOMBIINSTRUMENT_MED_HVIDE_RINGE2.jpgMedium.JPG

Jeg synes at dette er den smukkeste og reneste løsning der er på ombygning af et kombiinstrument og for at få dette til at se sådan ud måtte et originalt BMW M5 kombiinstrument lade livet da det er som taget ud af en BMW M5 med hjælp fra Mr.B

Men jeg er spændt på og se hvad du finder ud af for jeg ved jo at du ikke vil nøjes med at lave en løsning som mange andre kører rundt med.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 4 måneder siden af kenn.

Sv: Sorte ringe i instrumentet... 13 år, 3 måneder siden #1126

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Tak begge for jeres indspark..

Kære Kenn, nu er her jo ikke altid så mørkt herovre og vi kan altså finde ud af gøre noget andet end hvad hver anden tysker har lavet med sit instrument..

Ringene er i hvert fald på vej

Sv: Sorte ringe i instrumentet... 13 år, 3 måneder siden #1127

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Morten

Bliver rigtig spændende at se hvad du ender med og ikke mindst om det lever op til det forventede

Men som skrevet ser det meget mørkt ud på billederne
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.22 sekunder