Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW E60-E61 Sport knap - Mode
(0 viser) 
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW E60-E61 Sport knap - Mode

BMW E60-E61 Sport knap - Mode 13 år, 4 måneder siden #1083

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW E60-61 Sport knap - Mode

Vi har i et stykke tid arbejdet med at finde en (sikker) optimering til motoren i en BMW E60 og BMW E61 og har nu snart et nyt tiltag på vej til montering i alle de nævnte BMW modeller.

BMW Sports knap sørger for at stramme styretøj og gearkasse op samtidigt hæves bilens motor omdrejninger så den er klar til at tage omdrejninger i en meget hurtige kurve, og det til trods skiftes der med en lækker dynamisk hastighed og hastighed er netop det denne option drejer sig om. Bilens omdrejninger hæves og der skiftes væsentligt hurtige imellem gearene og som følge deraf opnår man en optimering af bilens acceleration.

BMW_60_61_SPORT.jpg

Når funktionen BMW Sports aktiveres kommer der en menu i bilens kombi og når man ønsker at slå det fra igen er det blot at trykke på knappen sport som sidder monteret i rammen omkring gearstangen som det ses på billedet.

Mere om det meget spændende projekt senere
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 4 måneder siden af kenn.

Sv: BMW E60-E61 Sport knap - Mode 13 år, 4 måneder siden #1084

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Kenn

Hvilke forudsætninger vil en E60/61 kræve at have , for at dette kan laves/monteres/kodes ?

Aut. gear giver næsten sig selv , men derudover , aktiv undervogn ? , aktiv styrring ? , EDC ? , etc.

Mvh.
Mr.B

Sv: BMW E60-E61 Sport knap - Mode 13 år, 4 måneder siden #1085

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Mr.B

Jeg har netop bestilt de dele det kræver og så skal der nogle egne forsøg til for at se om det er så fantastisk som flere brugere i Tyskland siger det er, næste spørgsmål er også om det kun er på en BMW med aktiv styring, dynamik drive, osv. Men jeg kan ikke forestille mig at det har ret meget med det at gøre da det skulle være skiftehastigheden på gearkassen og omdrejningerne der skulle give en væsentlig forbedring af performance i henhold til standard.

Fik denne løsning at vide af en af dem der er med når der skal flasces nyt software i de CIC systemer vi montere og nu er tiden kommet til at få det afprøvet og testet så vi kan finde ud af om det er pengene og tiden værd.

Du hører nærmere
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: BMW E60-E61 Sport knap - Mode 13 år, 2 måneder siden #1256

• BMW-ALPINA
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Har du oppdateringer på dette, Ken? Gjør denne knappen noe annerledes enn om girspaken står i Sport modus?
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 1.07 sekunder