Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Eftermontering af instrument
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Eftermontering af instrument

Eftermontering af instrument 10 år, 5 måneder siden #5296

Hey!

Min F10 er en model 2011 og desværre født med det lille instrument display (kun i højre side)
Jeg er super interesseret i, at få installeret enten 6WA eller 6WB instrumentet, men så vidt jeg kan læse mig til, så er det kun "let" hvis man køber et spritnyt instrument, hvilket koster kassen.

Nogen der har erfaring med, at eftermontere dette? Umiddelbart er det nok 6WA der lokker mest, da de brugte instrumenter kan fås til en 2-3000 kr...

Mvh Mickey

Sv: Eftermontering af instrument 10 år, 5 måneder siden #5297

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Mickey

Nu er der ikke noget der er "let" i disse nyere BMW'er , skal dette laves som du ønsker kommer du ikke uden om et nyt KOMBI instrument hvis det skal lave ordentligt ( så det ikke efterfølgende risikere at give problemer fremadrettet ), jo det er dyrt , men det er alt som regel når det skal være "skægt" ikke ?

Så enten spar sammen og gør det ordentligt eller ,eller glem det , det vil være mit råd , derudover vil du nok få mere end svært ved at finde/få nogen til at montere/kode et brugt KOMBI instrument for dig , i hvert fald igennem dette forum , og nok i Danmark i det hele taget.

Mvh
BenAnd

Sv: Eftermontering af instrument 10 år, 5 måneder siden #5298

• Ruben
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.
Sidste redigering: 10 år, 5 måneder siden af kenn.

Sv: Eftermontering af instrument 10 år, 5 måneder siden #5299

Hey Ruben

Sweet, du skriver bare, det kunne være nice!

Jeg har selv fundet en guide til at nulstille de her instrumenter, men det er alt for bøvlet for mig
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.91 sekunder